بازی

چهار ماشین جدید به بازی Gran Turismo 7 اضافه خواهد شد

چهار ماشین جدید به بازی Gran Turismo 7 اضافه خواهد شد

«کازونوری یامائوچی» مدیرعامل استودیو پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) و خالق سری بازی‌های مسابقه‌ای Gran Turismo تصویری را در توییتر منتشر کرد که به آپدیت آینده بازی Gran Turismo 7 اشاره دارد.

هرچند جزئیات زیادی درباره این به‌روزرسانی آینده منتشر نشده، اما می‌دانیم که قرار است هفته آینده میلادی که از فردا آغاز خواهد شد، منتشر شود. همچنین در این به‌روزرسانی رایگان چهار خودرو جدید در دسترس بازیکنان بازی Gran Turismo 7 قرار خواهد گرفت و مانند همیشه، ممکن است موارد اضافی دیگری نیز در آن وجود داشته باشند. آخرین به‌روزرسانی اصلی این بازی مسابقه‌ای سه هفته قبل منتشر شده بود.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

خودروهای موجود در این آپدیت توسط وب‌سایت GT Planet شناسایی شده‌اند و ظاهرا بازیکنان به یک 1973 Nissan Skyline GT-R، یک مزدا MX-5/Roadster، یک نیسان GT-R GT3 و یک مازراتی مراک دسترسی پیدا خواهند کرد.

Gran Turismo 7

همانطور که اشاره کردیم، ممکن است در این آپدیت محتوای دیگری مانند پیست مسابقه، طرح‌بندی، Scapes و محتوای تک‌نفره وجود داشته باشد، اما برای ارائه اطلاعات بیشتری درباره این به‌روزرسانی باید بیشتر منتظر بمانیم.

اخیرا اخباری درباره فیلم Gran Turismo منتشر شده بود که طبق آن‌ها از «دیوید هاربر» ستاره سریال Stranger Things و اورلاندو بلوم ستاره دزدان دریایی کارائیب و ارباب حلقه‌ها به عنوان بازیگران جدید آن یاد شده بود.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا