رمز ارز

چند دلیل برای اینکه توکن BONE شیبا در آینده نزدیک رشد می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جی دی (JD)، شخصی که پروژه PawZone با موضوع SHIB را تأسیس کرد، دیدگاه خود را در مورد چشم‌انداز گسترش کاربران BONE در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته است. او انتظار دارد که راه‌اندازی پروتکل لایه 2 شیباریوم (Shibarium) باعث افزایش گسترده هولدرهای BONE شود که مایل به انجام تراکنش‌ها در شیباریوم هستند.
او در توییتی به ارتش شیبا یادآوری کرد که به محض راه‌‌اندازی شیباریوم، همه کاربران آن، برای پرداخت کارمزدهای گس (gas fees) در شبکه به توکن‌ BONE نیاز خواهند داشت. تا کنون، تعداد هولدرهای BONE برابر با 65000 نفر است. بنابراین، جی دی، معتقد است که پس از مدتی، همه هولدرهای شیبا شروع به ذخیره این توکن جهت آماده شدن برای انتشار شیباریوم خواهند کرد. وقتی شیباریوم منتشر شود، میلیون‌ها تراکنش انجام خواهد شد، اما برای سوخت شبکه به BONE نیاز دارند. تنها با داشتن 65 هزار هولدر، زمان زیادی لازم است که همه شروع به خرید آن کنند و برای شبکه آینده آماده شوند.
طبق گزارش‌های قبلی، چندین عضو برجسته جامعه شیبا در توییتی نوشتند که انتظار دارند تریلیون‌ها شیبا پس از راه‌اندازی شیباریوم، سوزانده و از چرخه گردش خارج شود. ایده این است که توسعه‌دهندگان شیبا قصد دارند بخشی از کارمزد تراکنش‌های خود (پرداخت شده در BONE) را به شیبا اینو تبدیل کرده و سپس آن‌ها را بسوزانند. انتظار می‌رود این ارتقا، سرعتِ کاهشِ عرضه در گردش را زیاد کند تا شیبا کمیاب‌تر شود. در تئوری، احتمالاً این موضوع قیمت شیبا را به شدت بالا می‌برد.
با این حال، در حالی که اکنون حدود نیمی از عرضه اولیه شیبا در کیف پول‌های مرده قفل شده است، قیمت این میم کوین حدود 80 درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در اکتبر سال گذشته است.

با ربات معامله کن!
با ربات تریدر والکس میتونی بدون هیچ دانشی سود کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا