رمز ارز

چرا معامله‌گران همچنان به آینده شیبا امیدوارند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد هولدرهای رمزارز شیبا پس از اضافه شدن 25,813 هولدر جدید از اول ژانویه، به تازگی از مرز 1.3 میلیون هولدر عبور کرد. افزایش تعداد هولدرهای شیبا نشان‌دهنده توجه روزافزون سرمایه‌گذاران به سمت دارایی‌های ریسکی از جمله شیبا است که یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب به شمار می‌روند.
رمزارز شیبا اخیراً توسط شور و هیجان ایجادشده پیرامون بلاکچین لایه دوم Shibarium بیشتر حمایت شده است. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهند که تعداد کل هولدرهای رمزارز شیبا در حال حاضر به 1300815 عدد رسیده است و در 24 ساعت گذشته 14645 آدرس فعال بوده است.
این داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که 10 آدرس بزرگ حدود 60 درصد از کل عرضه شیبا و 100 آدرس برتر بیش از 80 درصد از کل عرضه این رمزارز را در اختیار دارند. با وجود این، لازم به ذکر است که این ارقام شامل آدرس‌های مرده اختصاص داده شده به توکن‌سوزی نیز است که در حال حاضر 41 درصد از کل عرضه را در اختیار دارند.
از طرفی، داده‌های منبع تحلیل بازار IntoTheBlock نشان می‌دهند که این هولدرها 64 درصد توکن‌های شیبا خود را برای حداقل یک سال نگه داشته‌اند که نشان‌هنده اعتماد اکثر هولدرها به این توکن است. 32 درصد از این افراد توکن‌های خود را برای دوره‌ای بین 1 ماه تا 12 ماه نگه داشته‌اند و 4 درصد دیگر تنها کمتر از یک ماه دارایی‌های خود را حفظ کرده‌اند.
علاوه بر این، آمارها نشان می‌دهند که 54 درصد از این هولدرها در حال حاضر با قیمت فعلی شیبا اینو در ضرر هستند و 45 درصد از آنها در وضعیت سوددهی قرار دارند. 1٪ باقیمانده هم در نقطه سر به سر هستند. با وجود این، تیم تحلیلی Santiment معتقد است که این معیار یک معیار صعودی برای شیبا بوده و بدان معنی است که رمزارز شیبا زیر ارزش منصفانه خود معامله می‌شود و هولدرها می‌توانند انتظار داشته باشند که افزایش قیمت این رمزارز، زیان‌های سال 2022 را جبران کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا