رمز ارز

چرا غول بانکداری جهان علاقه‌ای به رمزارزها ندارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برایان تی مونیهان، مدیرعامل بنک آو آمریکا (Bank of America) اخیراً اعلام کرده که این شرکت خدمات مالی هیچ تصمیمی برای ارائه خدمات مرتبط با رمزارزها در آینده نزدیک ندارد. اگرچه او به اهمیت پرداخت‌های دیجیتال در اقتصاد امروز اذعان داشته، اما ادعا می‌کند که موانع قانونی، مانع از نفوذ بیشتر این بانک به این صنعت می‌شود.
چالش‌های نظارتی به موضوعی مهم برای صنعت کریپتو در ایالات متحده تبدیل شده است. به دلیل نگرانی‌ها در مورد صدور یک توکن (مثلاً ریپل) یا شیوه‌های وام‌دهی پلتفرم‌های خاص (مثلاً کوین‌‌بیس)، کسب‌وکارهای بلاکچینی همیشه نسبت به احتمال شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) از آنها بیمناک هستند.
در واقع، اگر بخش خصوصی می‌دانست که کدام ارزهای دیجیتال و توکن‌ها به عنوان دارایی‌های غیرقانونی طبقه‌بندی می‌شوند، کار آسان‌تر می‌شد، اما در حال حاضر این موضوع مشخص نیست. به همین دلیل است که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در ماه مارس یک فرمان اجرایی را برای کمک به سازمان‌دهی تحقیق و توسعه برای چارچوب‌های نظارتی پیرامون فضای دارایی‌های دیجیتال، صادر کرد. به علاوه، سناتور سینتیا لومیس به زودی از لایحه‌ای رونمایی خواهد کرد که به دنبال سازمان‌دهی و طبقه‌بندی نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال و حوزه اختیارات نهادهای فدرال است.
مونیهان نگران این نیست که فرصت بزرگی از دست برود. در عوض، او هدف سازمان خود را در درجه اول کمک به مصرف‌کنندگان برای داشتن یک زندگی مالی موفق از طریق یک سرمایه‌گذاری موثر می‌داند.

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا