بازی

چرا رویداد E3 2023 به صورت کامل کنسل شد؟

چرا رویداد E3 2023 به صورت کامل کنسل شد؟

چند ساعت پیش خبر لغو رویداد E3 2023 به صورت رسمی اعلام شد و اکنون استنلی پیر لوئیس (Stanley Pierre-Louis)، مدیرعامل و رئیس ESA، به این موضوع واکنش نشان داده است. 

استنلی پیر لوئیس اعلام کرده است که از آنجایی که ناشران برنامه‌های بازاریابی خود را به دلیل مشکلات اقتصادی تغییر داده و تصمیم گرفتند که رویدادهای دیجیتالی خود را برگزار کنند،‌ برگزاری رویداد E3 2023 ممکن نبود. پیر لوئیس در مصاحبه با GamesIndustry اشاره کرد که در شروع اوضاع بسیار خوب بود، اما کناره گیری ناشرها همه چیز را خراب کرد. 

مدیرعامل ESA به بازگشت در سال ۲۰۲۴ اشاره‌ای نکرد ولی کار آن‌ها با این شرایط بسیار سخت خواهد بود. از آنجایی که نیازهای بازاریابی شرکت‌ها در حال تغییر است، E3 برای بقا باید تکامل پیدا کند. شاید اگر این سازمان بتواند سونی، مایکروسافت و نینتندو را راضی به بازگشت کند، کار آن‌ها برای برگزاری رویداد بعدی آسان‌تر شود. 

رویداد E3 2023

استنلی پیر لوئیس با این وجود خاطر نشان کرد که این پایان کار E3 نیست و آن‌ها متعهد هستند که پلتفرم برای بازاریابی همه توسعه دهندگان فراهم کنند. از طرف دیگر رویداد سامر گیم فست (با میزبانی جف کیلی) را هم داریم که قصد دارد جای E3 را به عنوان بزرگ‌ترین گرده‌همایی صنعت تصاحب کند. 

در انتها باید اشاره کنیم که رویداد Summer Game Fest از تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ۱۴۰۲) آغاز می‌شود. 


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

چرا رویداد E3 2023 به صورت کامل کنسل شد؟ - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا