رمز ارز

چرا بیت‌ کوین باید در سبد سرمایه‌گذاری هر فردی باشد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توماس فارلی، رئیس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک، طی مصاحبه‌ای گفت که بیت‌ کوین قابل اعتماد، مقاوم در برابر سانسور و شفاف است، و چون تنها ۲۱ میلیون واحد از آن وجود خواهد داشت، باید بخشی از یک سبد سهام باشد.
به گفته فارلی، زمانی که بیت‌کوین 60 هزار دلار بود، مؤسسات زیادی با هیجان به دنبال آن بودند و می‌گفتند، ما می‌خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم و به عنوان مثال 1٪ تا 3٪ از پرتفوی خود و صندوق‌های بازنشستگی را به آن اختصاص دهیم، اما 60 هزار دلار احساس بدی به ما می‌داد و کمی نامعقول بود. فارلی افزود، آنها با کمیته‌های سرمایه‌گذاری خود جلسه برگزار کردند و با کاهش قیمت بیت کوین به 17 هزار دلار، قابل پیش‌بینی بود که برخی از آن موسسات برای اولین بار، اقدام به خرید بیت کوین برای سبد سهام خود کنند.
پس از اعلام حمایت از بیت کوین، فارلی نظر خود را در مورد سایر رمزارزها اینگونه بیان کرد که اتریوم در کلاس خاص خود قرار دارد و استیبل کوین‌ها نیز کاربردی‌اند. اما رمزارز دیگری مانند یک سهام سوداگرانه به نظر می‌رسد. شاید اگر روی آن سرمایه‌گذاری کنید، موفق باشید، اما این نیز ممکن است که تمام پول خود را از دست بدهید.
البته در حالی که فارلی از حامیان اصلی بیت کوین بوده است، با هشدارهای گاه و بیگاه این حمایت را زیر سوال می‌برد. فارلی یکبار در اظهارنظری گفته بود:

بیت کوین یک سهام با ارزش است، اما نوسانات قیمت بسیار بیشتری از سایر سهام‌ها دارد. بله، پتانسیل صعودی نگهداری بیت کوین زیاد است اما نکته منفی آن نیز همین است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا