چتبات هوش مصنوعی سلیزفورس به نام Agentforce عرضه شد
چتبات هوش مصنوعی سلیزفورس به نام Agentforce عرضه شد
این پلتفرم جدید در حال حاضر توسط شرکتهای معتبر مانند OpenTable، Saks و Wiley مورد استفاده قرار میگیرد و نشاندهنده قدرت و کارایی آن است.
سیلزفورس در بیانیهای اعلام کرد:” Agentforce به تعامل انسانی برای انجام کارها وابسته نیست.” این بدان معناست که این عوامل هوش مصنوعی میتوانند به طور خودکار با تغییرات در دادهها، قوانین کسب وکار یا اتوماسیونهای از پیش ساخته شده فعال شوند.
اما این همه ماجرا نیست! سیلزفورس در ادامه اشاره میکند:” Agentforce فراتر از چتباتها است.” این جمله ممکن است به نوعی انتقاد از مایکروسافت باشد که هفته گذشته 10 عامل هوش مصنوعی جدید برای Dynamics 365 را معرفی کرد.
مارک بنیوف، مدیرعامل سیلزفورس، به صراحت رقیب اصلی خود را هدف قرار داد و ابزارهای مایکروسافت را به عنوان “Clippy 2.0” را با کلاپهای انسانی معروف در نرمافزار Word مقایسه کرد.
بنیوف همچنین این ابزارهای هوش مصنوعی را به خاطر برخی اشتباهات و نشت دادههای شرکتی مورد انتقاد قرار داد. ضمنا باید اشاره کرد که Agentforce جانشین Einstein Copilot مشابه برند خود سیلزفورس است.
هوش مصنوعی به بخش مرکزی استراتژی سیلزفورس تبدیل شده است، درست مانند بسیاری دیگر از غولهای فناوری. مدیرعامل Slack، دنیس درسر، که اخیرا در TechCrunch در Disrupt حضور داشت، پیشنهادات هوش مصنوعی شرکت مادرش را به عنوان محور اصلی تلاش برای تبدیل Slack به یک پلتفرم جامعتر معرفی کرده است. Agentforce بخشی کلیدی از آنچه او “سیستم عامل کاری” نامیده، محسوب میشود.
در مراسم اخیر سیلزفورس، Agentforce Service Agent نیز معرفی شد که نوعی پیشنهاد خودخدمات برای مشتریان است و قیمت آن از 2 دلار برای هر مکالمه شروع میشود. همچنین Agent Builder به کاربران این امکان را میدهد تا عوامل سفارشی بسازند و بر اساس الگوها طراحی کنند.
قیمت Agentforce از 2 دلار برای هر مکالمه شروع میشود. همچنین Agent Builder به کاربران این امکان را میدهد تا عوامل سفارشی بسازند و بر اساس الگوها طراحی کنند.
با توجه به قابلیتهای گسترده Agentforce، این پلتفرم میتواند انقلابی در نحوه تعامل کسبوکارها با مشتریان ایجاد کند و کارایی بالایی را برای سازمانها فراهم آورد. آیا شما آمادهاید تا از این فرصتهای جدید بهره ببرید؟