رمز ارز

پیشرفت خیره‌کننده بیائوکینگ در یک ماه؛ BIAO هم مسیر میم‌کوین‌های معروف را پیش‌ گرفته؟

پیشرفت خیره‌کننده بیائوکینگ در یک ماه؛ BIAO هم مسیر میم‌کوین‌های معروف را پیش‌ گرفته؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیائوکینگ (Biaoqing) که یک میم‌کوین جدید به شکل پاندا با صورت انسان است، با رشد قابل‌توجه قیمتش توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و به یکی از رمزارزهای ترند بازار تبدیل شده است.

بر اساس داده‌های بازار، بیائوکینگ امروز با رشد چشمگیر ۵۱.۵ درصدی قیمت خود، یکی از برترین میم‌کوین‌های بازار بود. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیائوکینگ در محدوده ۰.۰۱۳ دلار قرار دارد و ارزش بازار آن ۱۱.۹۷ میلیون دلار است.

همزمان با افزایش قیمت، حجم معاملات روزانه این میم‌کوین نیز بیش از ۲۴۳ درصد افزایش یافته و به ۵.۸ میلیون دلار رسیده است.biaoqing

موفقیت اخیر بیائوکینگ را می‌توان به داستان منحصربه‌فرد آن نسبت داد. این میم‌کوین که از یک میم محبوب آسیایی به همین نام الهام گرفته شده، قصد دارد موفقیت‌هایی را که میم‌کوین‌های غربی مانند دوج کوین و پپه قورباغه به دست آوردند، تکرار کند.

Ramzarzخرید سریع BIAO!
با یک کلیک بیائوکینگ (BIAO) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید BIAO

در حال حاضر، تنها یک ماه از راه‌اندازی بیائوکینگ می‌گذرد و تیم این میم‌کوین فعالیت و پشتکار زیادی از خود نشان داده است. این میم‌کوین در این مدت زمان کوتاه به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یافته و در صرافی‌های مهمی مانند بیت‌مارت (Bitmart)، مکسی (MEXC) و بینگ‌ایکس (BingX) لیست شده است.

علاوه بر این، راه‌اندازی سه بازی تلگرامی، تبلیغات گسترده در پلتفرم‌های مهم ارز دیجیتال و همکاری با اینفلوئنسرها و نهادهای مالی، از دیگر اقدامات قابل‌توجه تیم بیائوکینگ به شمار می‌رود.

نقش جامعه نیز در موفقیت بیائوکینگ بسیار پررنگ بوده است. اعضای جامعه با تبلیغ فعالانه این پروژه در شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا و سازماندهی فعالیت‌های آنلاین، به پیشرفت آن کمک می‌کنند.

این سطح از مشارکت، فعالان بازار را به یاد روزهای اولیه میم‌کوین‌های موفقی مانند پپه، شیبا اینو و فلوکی می‌اندازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا