رمز ارز

پیشتازی تارس در بین آلت‌کوین‌ها؛ قیمت TAI بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافت!

پیشتازی تارس در بین آلت‌کوین‌ها؛ قیمت TAI بیش از ۱۱۰ درصد افزایش یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تأثیر تأیید ETFهای اسپات اتریوم و پیش‌بینی ورود سرمایه قابل‌توجه به این صندوق‌ها، بر قیمت ارزهای دیجیتال به تدریج در حال نمایان شدن است.

در همین راستا، بسیاری از آلت‌کوین‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته، شاهد رشد قیمت خود بودند. این افزایش قیمت در ارزهای دیجیتال دارای ارزش بازار پایین، مشهود‌تر بوده است. در این بین، ارز دیجیتال پروتکل تارس (TAI) یکی از درخشان‌ترین عملکردها را به ثبت رسانده است.

پروتکل تارس به منظور ایجاد یک شبکه داده اعتباری (Credit Data Network) در یک جامعه غیرمتمرکز (DeSoc) طراحی شده و از قراردادهای هوشمند غیرحضانتی، ایمن و حسابرسی شده برای ارائه زیرساخت به کاربران ارز دیجیتال استفاده می‌کند.

علاوه بر این، پروتکل TARS ابزارهایی را ارائه می‌دهد که کاربران را قادر می‌سازند تا از توکن‌های وب ۳ استفاده کرده و پورتفوی‌های خود را مدیریت نمایند.

Ramzarzخرید سریع TAI!
با یک کلیک ترس پروتکل (TAI) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید TAI

علاوه بر این، کاربران می‌توانند برندهای وب ۳ خود را از طریق ابزار تارس اسپیس (TARS Space) ایجاد کرده و از این طریق کسب درآمد کنند. همچنین، مشارکت‌کنندگان در شبکه داده اعتباری تارس در قالب توکن‌های غیرقابل معامله (NTT) پاداش می‌گیرند.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن TAI طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱۴ درصدی به ۰.۱۷ دلار و ارزش بازار آن به ۲۰.۵ میلیون دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات این ارز دیجیتال طی این مدت با افتی حدود ۱۰ درصدی به ۱۲.۸ میلیون دلار کاهش یافته است.top-trending-cryptos-on-solana-chain-today-tars-protocol-only1-falconx

گفتنی است قیمت این ارز دیجیتال طی هفته گذشته، رشدی ۱۱۱ درصدی داشته که از عملکرد کلی بازار ارز دیجیتال با رشد ۵.۵ درصدی و توکن‌های اکوسیستم سولانا با رشد ۱۶ درصدی بهتر بوده است.

منبع

اینساید بیت کوینز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا