رمز ارز

پیش‌بینی قیمت چیلیز؛ منتظر صعود باشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو ماه گذشته برای چیلیز (CHZ) بسیار امیدوارکننده بوده است. این ارز دیجیتال توانست قدرت کافی را برای آزمایش محدوده مقاومت ۰٫۲۳ تا ۰٫۲۴ دلاری از خود نشان دهد. الگوی صعودی فعلی آن نیز می‌تواند نویددهنده روند افزایشی طولانی‌تری باشد.
با بالاتر رفتن میانگین متحرک ۲۰ روزه چیلیز از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه آن، خریداران هنوز با تسلیم شدن به روندهای نزولی فاصله دارند. در حال حاضر، چیلیز با قیمت ۰٫۲۲۹ دلار معامله می‌شود.
احیای قیمت از میزان پایه ۰٫۰۸ دلار باعث شد که گاوها مسیر بازار را به نفع خود تغییر دهند. تقاطع میانگین متحرک ۵۰ روزه و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه نیز می‌تواند بستری برای رشد بلندمدت این آلت کوین فراهم کند. از سوی دیگر، افزایش میزان فروش در محدوده مقاومت فوری یک مانع برای بهبود کوتاه‌مدت قیمت این ارز دیجیتال خواهد بود.
شاخص قدرت نسبی (RSI) با حفظ حمایت ۵۹، روند صعودی به خود گرفته است. اما اوج‌های اخیر این شاخص با روند قیمت این ارز نسبتا متفاوت بود. بنابراین، معامله‌گران باید قبل از معامله چیلیز، مراقب یک برگشت احتمالی کوتاه‌مدت باشند.
با توجه به تنظیم الگوی فنجان و دسته و تقاطع طلایی میانگین متحرک ۲۰۰ و ۲۰ روزه، خریداران می‌توانند محکم‌تر قدم بردارند. همچنین، سرمایه‌گذاران باید نگاهی به حرکات بیت کوین داشته باشند و برای اتخاذ تصمیمات سودآور، اثرات آن بر بازار را هم زیر نظر بگیرند.
بسته شدن قوی قیمت چیلیز بالاتر از سطح ۰٫۲۴ دلار می‌تواند در آزمایش سطوح ۰٫۳۱ یا ۰٫۳۲ دلار به این ارز دیجیتال کمک کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا