رمز ارز

پیش‌بینی قیمت لایت کوین در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز دوشنبه (۲ ژانویه ۲۰۲۳)، بیل بارهیت، مدیرعامل پلتفرم استقراض، وام‌دهی و معاملات رمزارزی Abra، توضیح داد که چرا معتقد است ارز دیجیتال لایت کوین (LTC) مهم و همچنان در کانون توجه‌ها است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

به گزارش سایت کریپتوگلوب، بارهیت می‌گوید:

لایت کوین تنها سیستم پرداخت غیرمتمرکز همتابه‌همتا (p2p) با ۱۰ سال آپ‌تایم (زمان فعالیت) بدون وقفه است (بیت کوین در سال 2023 به آنجا خواهد رسید). من از بیت کوین برای ذخیره ثروت استفاده می‌کنم و تا حد امکان، استفاده از لایت کوین را برای پرداخت‌های رمزارزی p2p ترجیح می‌دهم. لایت کوین به چند دلیل مهم است. برای مثال، این پروژه، فناوری‌های جدید و تنظیمات سیستم را سریع‌تر از بیت ‌کوین آزمایش می‌کند، فناوری mimble wimble، زمان‌بندی بلاک، الگوریتم هشینگ متفاوت و غیره.

علاوه بر این‌ها، داده‌های منتشرشده نشان می‌دهند که در سال ۲۰۲۲، شبکه لایت کوین بیش از ۳۹ میلیون تراکنش را انجام داد که یک رکورد جدید است. همچنین، در آن سال ۵۲ میلیون آدرس جدید به شبکه لایت کوین اضافه شد.

در این میان، یکی از معامله‌گران و تحلیلگران بازار به نام GalaxyTrading در توییتر، پیش‌بینی می‌کند که با نزدیک شدن لایت کوین به تاریخ هاوینگ خود در حدود آگوست ۲۰۲۳، قیمت این ارز دیجیتال یک رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه خواهد کرد. به همین دلیل، این تحلیلگر معتقد است که اکنون فرصت خوبی برای خرید لایت کوین در سطوح قیمتی فعلی است.

پیش‌بینی قیمت لایت کوین در سال ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک هفته‌ای قیمت لایت کوین.

مایکل ون ده پوپه، تحلیلگر معروف نیز با انتشار نمودار زیر پیش‌بینی کرده که در صورت غلبه بر مقاومت ۷۲ دلاری، قیمت لایت کوین به سرعت به ۸۰ دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی قیمت لایت کوین در سال ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک ساعته قیمت لایت کوین.

یک معامله‌گر دیگر به نام Crypto Koryo در توییتر، با انتشار نمودار زیر اعلام کرده که لایت کوین، تنها رمزارز با ارزش بازار متوسط است که بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود. او اکنون منتظر است که ببیند آیا قیمت این رمزارز به بالاتر از الگوی ماهی (fish pattern) خود صعود می‌کند یا خیر.

پیش‌بینی قیمت لایت کوین در سال ۲۰۲۳!
نمودار کندل یک روزه قیمت لایت کوین.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا