رمز ارز

پیش‌بینی قیمت اتریوم در روند صعودی بعدی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک دوره بازیابی U شکل در نمودار قیمت اتریوم باعث شد که در سه هفته اول سال 2023، قیمت این ارز دیجیتال چیزی حدود 42 درصد افزایش قیمت داشته باشد. این روند صعودی تا رسیدن به قیمت 1677 دلار ادامه داشت و سپس یک اصلاح قیمت جزئی اتفاق افتاد. به طور منطقی، برای سالم بودن هر رشد سریع و ناگهانی، یک دوره اصلاحی لازم است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در نمودار اتریوم، در تایم فریم چهارساعته، یک الگوی سروشانه معکوس تشکیل شده است؛ خط روند نزولی به عنوان خط گردن در این الگو به عنوان یک مقاومت عمل می‌کند و خریداران در تلاش برای از میان برداشتن این مقاومت هستند.

پیش‌بینی قیمت اتریوم در روند صعودی بعدی!

همان‌طور که می‌دانید، الگوی سروشانه معکوس یکی از الگوهای صعودی است که می‌تواند یک رالی صعودی قوی را رقم بزند. امروز در چارت اتریوم مقدار قابل‌توجهی افزایش سرمایه دیده شد و قیمت این ارز نیز 3 درصد افزایش یافت.
اگر کندل 4 ساعته بالای این خط روند نزولی بسته شود، حمایتی مناسب برای خریداران برای عبور از سد 1677 دلار ایجاد خواهد شد. اگر شرایط بازار مطلوب باشد، این شکست می‌تواند منجر به رسیدن اتریوم به قیمت 2300 دلار شود.
همچنین، خریداران باید بعد از این شکست محتاطانه عمل کنند؛ چراکه اگر بار دیگر اصلاح داشته باشد، حرکت صعودی را تضعیف می‌کند و احتمال تثبیت قیمت را افزایش می‌دهد.

تحلیل تکنیکال: با توجه به تقاطع اندیکاتور مکدی، دلایل کافی برای اینکه خریداران کنترل روند را در دست دارند، دیده نمی‌شود. همچنین، در حال حاضر میانگین متحرک 20 و 200 روزه در محدوده 1500 دلار، یک حمایت قوی برای خریداران اتریوم طی بازه اصلاحی ایجاد کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا