بازی

پوستر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

پوستر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

کریستوفر میلر؛ تهیه‌کننده انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse با انتشار پستی در صفحه توییترش از پوستر جدید این عنوان رونمایی کرد.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

کاتالوگ اقتباس‌های سونی از شخصیت‌های متفاوت دنیای مرد عنکبوتی روز به روز بیشتر شده و از فیلم‌های مادام وب (Madame Web) گرفته تا ونوم، Kraven the Hunter و انیمیشن‌های این سری که با تمرکز بر شخصیت مایلز مورالز روایت خود را پیش می‌برد، همگی گوشه‌ای از داستان‌های متفاوت این جهان را رقم می‌زنند.

حال کریستوفر میلر ضمن انتشار پوستر تازه‌ای از این انیمیشن مورد انتظار نوشت: «اینم از یه پوستر کوچولوی بامزه که برای طرفداران Across the Spider-Verse ساخته شده.»

پوستر منتشر شده توسط کریستوفر میلر

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید این پوستر احتمالا به مقابله مایلز با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ (Spider-Man 2099) اشاره دارد. سبک هنری نیز همانند نسخه قبلی بسیار به کمیک‌بوک‌ها شبیه است و چینش رنگ‌ها آن در فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. جالب است بدانید انیمیشن قبلی این مجموعه یعنی Spider-Man: Into the Spider-verse با برنده شدن در بخش بهترین انیمیشن در نود و یکمین دوره جوایز اسکار، توانست به اولین انیمیشن غیر پیکسار/دیزنی از زمان رنگو (Rango) در سال ۲۰۱۱ که موفق به گرفتن این جایزه می‌شود، بدل گردد.

در حال حاضر می‌دانیم سری انیمشین‌های مرد عنکبوتی سونی یک سه‌گه هستند. قسمت اول این مجموعه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد «به درون دنیای عنکبوتی» (Into the Spider-Verse) نام داشت. حال می‌دانیم که ۲ دنباله برای این عنوان تایید شده است که به ترتیب Across the Spider-Verse و Beyond the Spider-Verse نام دارند.

  • رئیس مارول به سونی درباره فیلم‌های اسپین‌آف مرد عنکبوتی هشدار داده بود

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ مصادف با ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دکتر اختاپوس در کمیک‌ها و فیلم‌هااوتو اکتاویوس در مسیر کمیک تا لایو اکشن چه فرقی کرده است؟
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های دکتر اختاپوس در کمیک‌ها و فیلم‌ها


نقد سریال Sandman؛ خفن‌ترین پروژه نتفلیکس!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا