فناوری

پنج ماه دسترسی نامحدود رایگان به سرویس آمازون موزیک

پنج ماه دسترسی نامحدود رایگان به سرویس آمازون موزیک

با اینکه پرایم دی (Prime Day) آمازون از 16 ژوئیه شروع می‌شود، اما معاملات اولیه همچنان ادامه دارد.
 
به گزارش lastech، اعضای پرایم اکنون می‌توانند پنج ماه کامل Amazon Music Unlimited را به صورت رایگان دریافت کنند. این پلتفرم استریمینگ موسیقی آمازون، شبیه اسپاتیفای، Apple Music و بقیه، است. از اینرو این پنج ماه دسترسی نامحدود به معنای دسترسی به تقریباً هر آهنگی خواهد بود که تاکنون ساخته شده است.
 
البته این فرصت فقط برای اعضای فعلی پرایم است. اشتراک این سرویس پس از پایان دوره آزمایشی رایگان ماهانه 10 دلار هزینه خواهد داشت که کم و بیش مطابق با پلتفرم‌های استریمینگ رقیب است. اگر می‌خواهید نسخه آزمایشی رایگان را بدون نگرانی در مورد هزینه دریافت کنید، کافیست یک یادآوری تنظیم کنید تا قبل از تمام شدن آن پنج ماه، سرویستان لغو شود.
 

پنج ماه دسترسی نامحدود رایگان به سرویس آمازون موزیک

این سرویس آمازون در مقایسه با سرویس‌های رقیب خود رابط کاربری ضعیفتر و بازاریابی پادکست متهوارنه‌تری دارد. اما آرشیو آن تقریبا همسطح با رقبایش است. یک نکته منفی که نه تنها در مورد آمازون بلکه برای همه سرویس‌های استریمینگ موسیقی صدق می‌کند مبلغ اندک پرداختی به صاحبان آثار است. Amazon Music Limited حدود 0.004 دلار به ازای هر استریم پرداخت می‌کند، که دقیقاً در وسط محدوده اسپاتیفای است که از 0.003 تا 0.005 دلار به ازای هر استریم تعیین شده است.

با این حال، آمازون قراردادهای مجوزدهی (لایسنسینگ) مستقیم با لیبل‌های عمده دارد، بنابراین شخصی مانند تیلور سویفت قاعدتاٌ در موقعیت بهتری برای چانه‌زنی با آن خواهد بود. اما هنرمندان تازه‌کار، مثل همیشه، در موضع ضعف باقی می‌مانند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا