بازی

پلی استیشن پلاس را با۵۰٪ تخفیف خریداری کنید

پلی استیشن پلاس را با۵۰٪ تخفیف خریداری کنید

سونی سعی دارد پلی استیشن پلاس را رشد دهد و به همین خاطر برای کاربران جدید این سرویس تخفیفات بسیار زیادی را در نظر گرفته است. 

بنابر گزارش سایت Push Square، اشتراک سالانه پلی استیشن پلاس اسنشیال به ۳۰ دلار کاهش یافته است. همچنین باید اشاره کنیم که اشتراک سالانه پلاس اکسترا و پریمیوم نیز به ترتیب ۷۰ و ۹۰ دلار قیمت دارند. البته این تخفیف‌ها در دسترس مشترکین فعلی قرار ندارند، مگر اینکه به زودی اشتراک آن‌ها به پایان برسد.

سونی همچنین برای ماه دسامبر چند بازی بسیار خوب را رایگان کرده که با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. بازی‌های Mass Effect Legendary Edition، بایومیوتنت (Biomutant) و Divine Knockout در حال حاضر رایگان هستند و تا سه هفته دیگر حذف نخواهند شد.

پلی استیشن پلاس

اسنشیال در واقع همان پلاس سابق است که با قیمت ماهیانه‌ی ۹.۹۹ دلار، مولتی پلیر آنلاین، استفاده از ذخیره سازی ابری و تخفیف‌های اشتراک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پلی استیشن پلاس اکسترا با قیمت ماهیانه ۱۴.۹۹، علاوه بر تمامی مزایای اسنشیال، به کاربران اجازه‌ی دسترسی به بیش از ۴۰۰ عنوان نسل هشتم و نهمی سونی را می‌دهد.

سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم با قیمت ماهیانه ۱۷.۹۹ دلار، به شما دسترسی ۳۴۰ عنوان کلاسیک پلی استیشن ۱، ۲، ۳ و PSP را می‌دهد. سونی سعی دارد با اعمال چنین تخفیفاتی کاربران بیشتری را برای PlayStation Plus جذب کند. این شرکت چند ماه پیش اعلام کرده بود که تغییرات این سرویس باعث از دست دادن ۲ میلیون کاربر شده‌اند.


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا