عمومی

پرینتر جیبی شیائومی با قیمت بسیار ارزان و قابلیت‌های جذاب رونمایی شد

پرینتر جیبی شیائومی با قیمت بسیار ارزان و قابلیت‌های جذاب رونمایی شد

شیائومی از پرینتر جیبی Mijia مدل 1S با تمرکز بر قابلیت‌های شخصی‌سازی و واقعیت افزوده رونمایی کرد. پرینتر 1S از تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) به‌طور رسمی از طریق فروشگاه JD.com و دیگر پلتفرم‌های چینی برای پیش‌فروش دردسترس قرار خواهد گرفت.

اصلی‌ترین عملکرد پرینتر 1S امکان ایجاد عکس‌های چاپی ازطریق گوشی هوشمند است. پرینتر جدید شیائومی‌ امکان استفاده از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ازطریق اپلیکیشن Mi Home فراهم می‌کند.

پرینتر جیبی شیائومی Mijia مدل 1S در کنار تصاویر چاپ‌شده

Xiaomi

کاربران می‌توانند از بین سبک‌های مختلف برای چاپ عکس‌های خود انتخاب کنند و آواتارهای سفارشی و واترماک اضافه کنند. پرینتر جیبی 1S دارای هشت فیلتر مختلف است که به کاربران اجازه‌ می‌دهد قبل از چاپ، ظاهر کلی عکس‌های خود را تنظیم کنند.

پرینتر قابل‌ حمل جدید شیائومی دیگر به وای‌فای وابسته نیست و با استفاده از بلوتوث می‌توان از آن بهره برد. این قابلیت به چندین کاربر امکان می‌دهد که به‌طور همزمان به پرینتر متصل شوند.

جدیدترین پرینتر جیبی شیائومی از فناوری چاپ بدون جوهر (ZINK) استفاده می‌کند. فناوری ZINK برای چاپ تصاویر به کاغذهای مخصوصی که کریستال‌های رنگی درون آن‌ها تعبیه شده، متکی است. پرینتر با اعمال حرارت به این کریستال‌ها تصاویر را روی کاغذ شکل می‌دهد و پرینتر را از کارتریج‌ بی‌نیاز می‌کند.

قیمت یک بسته‌ی ۵۰ عددی از کاغذ مخصوص ZINK حدود ۹۹ یوان (معادل ۱۵ دلار) و قیمت پرینتر 1S حدود ۳۹۹ یوان (معادل ۶۰ دلار) است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا