پروسه ساخت Final Fantasy 16 به پایان رسید
کارگردان Final Fantasy 16 همزمان با به پایان رسیدن پروسه ساخت بازی، جزئیات جدیدی از نحوه استفاده از ویژگیهای کنترلر DualSense پلی استیشن ۵ ارائه کرد.
هیروشی تاکای در مصاحبه با وبلاگ پلی استیشن گفت این بازی از محرکهای تطبیقی کنترلر و بازخورد لمسی در نبرد و در حین گشت و گذار استفاده میکند. او گفت:
بخشهای خاصی وجود دارند که بازیکن باید درهای سنگین را باز کند یا چنگکها را بلند کند. از محرکهای تطبیقی در چنین بخشهایی برای بروز حس تلاش و مقاومت استفاده کردیم. همچنین هنگام سوار شدن بر چوکوبوها نیز استفاده میشوند.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی God of War Ragnarokآخرالزمان به سبک سانتامونیکا
تاکای ادامه داد:
بازخورد لمسی میتواند ارتعاشهای بسیار ظریفی ایجاد کند که از آنها برای ایجاد حس حضور مضاعف در کاتسینها استفاده میکنیم. جلوههای صوتی مورد استفاده در هر صحنه را به دادههای لمسی تبدیل کردیم که به ما اجازه میدهد جزئیاتی را که قبلاً هرگز قادر به انجام آن نبودهایم، مانند حرکات هوا، به تصویر بکشیم.
اوایل روز گذشته، اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Final Fantasy 16 گلد شده است، به این معنی که روند توسعه اصلی بازی قبل از انتشار آن در ابتدای تابستان به پایان رسیده است.
طی اخبار مرتبط خواندهایم فاینال فانتزی ۱۶ چیزی حدود ۱۱ ساعت صحنه سینمایی (کاتسین) دارد و کارگردان آن بسیار مایل است نسخه پیسی آن را نیز در اختیار بازیکنان قرار دهد. باید اشاره کرد که این عنوان تنها یک درجه سختی برای بازیکنان دارد و احتمالا با تجربهای چالش برانگیز رو به رو خواهیم بود.
ویدئوهای جدید گیمپلی نگاه بهتری به سیستم مبارزات و نحوه مبارزه کلایو با همراهان در نبردهای Eikon ارائه کردند. Timely Support Accessories نیز برای جاخالی دادن خودکار، کمبوهای ترکیبی آسان و موارد دیگر برای کسانی که در مبارزه با مشکل مواجه میشوند، در دسترس قرار خواهد گرفت.
Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ منتشر میشود و انتظار میرود نسخه دمو آن تقریباً دو هفته قبل از انتشار در دسترس قرار بگیرد.
مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانیهایی که سونی دربارهی آنها صحبت نمیکند
بازیهای مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید