بازی

پروسه ساخت بازی Atomic Heart به پایان رسید

پروسه ساخت بازی Atomic Heart به پایان رسید

پس از یک چرخه طولانی توسعه و تاخیر، استودیو Mundfish شب گذشته اعلام کرد که بازی Atomic Heart گلد شده است. بدین معنی که آماده تولید انبوه دیسک و دریافت گواهینامه از ویترین‌های مختلف، قبل از عرضه در ماه آینده است.

قلب اتمی که اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، یک بازی RPG اکشن شوتر اول شخص است که در یک نسخه متفاوت از اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۱۹۵۰ اتفاق می‌افتد، زمانی که فناوری رباتیک به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.

با این حال، حادثه‌ای رخ می‌دهد که باعث از بین رفتن سیستم کنترل ربات‌ها می‌شود. در نتیجه، موجودات از ریخت افتاده و ماشین‌های نسل‌کشی، علیه انسان‌ها شورش می‌کنند. کنترل این وضعیت بر عهده مامور KGB، سرگرد نچایف، معروف به P-3 است.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

اکانت رسمی توییتر استودیو Mundfish روز گذشته با ارسال توییتی، به پایان رسیدن پروسه ساخت را اعلام کرد.

می‌خواهیم خبر خوشحال‌کننده‌ای به شما بدهیم که قلب اتمی، گلد شده است ✨
با تشکر از همکاران ما و تمام کسانی که در این پروژه هیجان‌انگیز مشارکت داشتند! مهمتر از همه، از شما بازیکنان بخاطر همراهی و حمایت از Atomic Heart سپاسگزاریم ❤️‍🔥

Atomic Heart

سیستم مبارزات این بازی از سه بخش تشکیل شده است:‌ سلاح‌های گرم، سلاح‌های سرد و توانایی‌های فراطبیعی شخصیت اصلی. قهرمان داستان می‌تواند دشمنان را با الکتریسیته، انجماد، احتراق و تلکنیسس بکشد. شما همچنین با استفاده از دستگاهی به نام Chaika 3.0 نیز قادر به ساخت و ارتقا بیش از ۳۰ نوع سلاح سرد هستید.

تخمین زده می‌شود که به پایان رساندن بازی حدود ۲۰ ساعت به طول بکشد و در کنسول‌های نسل فعلی «اکثراً» به صورت 4K/60 FPS اجرا شود. همچنین از ویژگی DLSS 3 در کارت گرافیک‌های انویدیا پشتیبانی می‌کند تا رهگیری پرتو نور را به بهترین شکل انجام دهد.

Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود و از روز اول در سرویس گیم پس قابل بازی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا