بازی

پخش سریال Blood and Treasure بعد از دو فصل کنسل شد

پخش سریال Blood and Treasure بعد از دو فصل کنسل شد

طبق گزارش TV Line (تی‌‎وی لاین) پارامونت پلاس سریال اکشن ماجرایی Blood and Treasure را کنسل کرده است. این در حالی است که تنها چند هفته از اعلام خبر ادغام پارامونت پلاس و شوتایم (Showtime) می‌گذرد و پخش فصل دوم این عنوان تلویزیونی چند ماه پیش به پایان رسید.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟

این سریال که توسط متیو فدرمن و استفن اسکایا ساخته شده داستان یک مامور سابق اف‌بی‌آی و متخصص آثار باستانی به نام دنی و در طرف دیگر دزد حیله‌گری به نام لکسی را روایت می‌کند که با یکدیگر همدست شده و ماموریت می‌گیرند رد آثار باستانی دزدیده شده را دنبال کنند؛ مساله‌ای که آن‌‌ها را در مسیر ماجراجویی‌هایی پرانفجار قرار می‌دهد.

این سریال برای اولین بار در ماه مه/می سال ۲۰۱۹ از طریق کانال CBS پخش و در نهایت به پارامونت پلاس منتقل شد. جالب است بدانید به دلیل استقبال زیاد از این عنوان، فصل دوم آن زمانی که هنوز فصل اول به اتمام نرسیده بود تمدید شد. همچنین فیلمبرداری فصل دوم که قرار بود تا اواسط دسامبر ۲۰۲۰ تکمیل شود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تاخیر افتاد و فصل دوم بالاخره در جولای ۲۰۲۲ پخش شد. با این حال به‌نظر می‌رسد داستان تاریخی معمایی و شیمی جذابی که بین شخصیت‌های اصلی شکل گرفته بود از اصلی‌ترین دلایلی بودند که این سریال توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

پخش سریال Blood and Treasure بعد از دو فصل کنسل شد - lastech

این کنسل شدن‌ها با توجه به تحولات فعلی صنعت تلویزیون و شبکه‌های استریمینگ دیگر خبر حیرت‌آوری نیست. چرا که اکثر کمپانی و شرکت‌ها به دنبال راهی برای سودآوری بیشتر بسیاری از پروژه‌های در حال اجرا و جدید خود را کنسل کرده‌اند. از طرفی پارامونت پلاس ادغام شدنش با شبکه شوتایم را به عنوان «گام بعدی برای تکامل» خواند و یکی از اهداف اصلی این یکپارچگی راهی کردن برخی از عناوین اوریجینال این سرویس استریم (سریال‌های Halo و Yellowstone) به تلویزیون است.

  • چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟

مت بار در نقش دنی مک‌نامارا، سوفیا پرناس در نقش لکسی وزیری، جیمز کالیس در نقش سایمن هاردویک، کتیا وینتر در نقش گوئن کارلسون، مایکل جیمز شاو در نقش آیدن شاو و آلیسیا کاپولا در نقش دکتر آنا کاستیو از بازیگرانی هستند که در سریال Blood and Treasure به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین خالقان مشترک «خون و گنجینه» یعنی فدرمن و اسکایا در کنار تیلور المور، بن سیلورمن، مارک وب و مارک ولاسیک به عنوان نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال برشمرده می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد


بازی دد اسپیس چطور ساخته شد؟

یوبیسافت در E3 2023 یکی از فرنچایزهای نادیده گرفته شده خود را احیا می‌کند - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا