رمز ارز

پتانسیل صعود استارک‌نت در کنار غول‌های بازار! آیا STRK از فاز تثبیت خارج می‌شود؟

پتانسیل صعود استارک‌نت در کنار غول‌های بازار! آیا STRK از فاز تثبیت خارج می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با رونق دوباره بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۴، توجه سرمایه‌گذاران به سمت ارزهای دیجیتال سودآورتر جلب شده است. استارک‌نت (STRK) یکی از این ارزهای دیجیتال است که در ماه جاری عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته است.

کارشناسان می‌گویند که نقش استارک‌نت در افزایش مقیاس‌پذیری و حفظ حریم خصوصی در بلاکچین اتریوم می‌تواند موجب افزایش قیمت آن شود.

قیمت استارک‌نت طی شش ماه گذشته رشد قابل‌توجهی داشته و حدود ۴۶۹ درصد افزایش یافته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده ۱.۱۱ تا ۱.۳۵ دلار در نوسان است.

Ramzarzخرید سریع STRK!
با یک کلیک استارک‌نت (STRK) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید STRK

علی‌رغم رشد چشمگیر استارک‌نت، این رمزارز در یک ماه گذشته شاهد کاهش حدودا ۲۳ درصدی قیمت خود بوده است. این روند نزولی در بازه هفتگی به حدود ۷ درصد می‌رسد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت استارک‌نت یک رشد ۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و اکنون در محدوده ۱.۱۶ دلاری معامله می‌شود.

قیمت این رمزارز امروز نوسانات زیادی داشته و سطوح ۱.۱۳۱ دلار و ۱.۱۹۵ دلار را به عنوان پایین‌ترین و بالاترین قیمت روزانه برای خود به ثبت رسانده است.top-5-altcoin-gems-for-may-

در این میان، تحلیل تکنیکال نمودار استارک‌نت نشان‌دهنده تمایل این ارز دیجیتال به اصلاح است. قرار داشتن شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر سطح ۵۰ و مقدار پایین اندیکاتور استوکاستیک (Stochastic)، به کاهش احتمالی قیمت این ارز دیجیتال اشاره می‌کنند.

با این حال، اگر استارک‌نت بتواند بالاتر از سطح حمایتی ۱.۰۳ دلار باقی بماند، ممکن است از سقوط به سمت سطح حمایتی دوم یعنی ۰.۷۹ دلار جلوگیری کند. از طرف دیگر، عبور از مقاومت ۱.۵۱ دلار می‌تواند نویدبخش رشد قیمت به سمت هدف ۱.۷۵ دلار باشد.

با وجود روند نزولی اخیر، بازار استارک‌نت نشانه‌هایی از خوش‌بینی محتاطانه را نشان می‌دهد. در حال حاضر، این ارز دیجیتال در محدوده قیمتی خود با ثبات نسبی روبرو است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا