رمز ارز

پاداش یک میلیون دلاری برای پیدا کردن باگ در شبکه اتریوم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیاد اتریوم در آستانه انتقال این بلاکچین به پروتکل اثبات سهام، پاداش پیدا کردن باگ در به‌روزرسانی جدید را تا چهار برابر افزایش داد.
این بنیاد طی یک پست وبلاگی اعلام کرد که از ۲۴ آگوست تا هشت سپتامبر، کلاه‌سفیدهایی که در تست ادغام اتریوم بتوانند آسیب‌پذیری جدیدی را کشف کنند، تا چهار برابر بیشتر پاداش می‌گیرند. جایزه یافتن باگ‌های مهم و تأثیرگذار بر شبکه، تا یک میلیون دلار تعیین شده است.
آماده‌سازی برای ارتقای شبکه اتریوم در تاریخ ششم سپتامبر ابتدا بر روی زنجیره بیکن با به‌روزرسانی Bellatrix فعال می‌شود و سپس ادغام اتریوم بین دهم تا بیستم سپتامبر اتفاق می‌افتد. توسعه‌دهندگان اصلی قبلا تاریخ ادغام را ۱۵ سپتامبر اعلام کرده بودند که در آن، سختی کل ترمینال یا TTD، باعث پایان اثبات کار و شروع اثبات سهام می‌شود. سختی اضافه شده به ازای هر بلاک به نرخ هش شبکه بستگی دارد. هرچه هش بیشتری به شبکه بپیوندد، TTD زودتر حاصل می‌شود.
در جولای ۲۰۲۲، بنیاد اتریوم، یک برنامه حمله عمومی برای هکرهای کلاه‌سفید ترتیب داد و برای آن، جایزه‌ای ۵۰۰۰ دلاری تعیین کرد. پروژه‌های دیگر در حوزه فناوری نیز برای پیدا کردن باگ در سیستم خود جایزه‌های بزرگی را تعیین می‌کنند. در ماه ژوئن، Aurora راه‌حل مقیاس‌پذیری و پل‌سازی اتریوم، ۶ میلیون دلار به یک هکر کلاه‌سفید که یک باگ اساسی را در این شبکه پیدا کرده بود، پرداخت کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا