رمز ارز

پاداش دریافتی از بازی شیبا اترنیتی افزایش یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، جایزه تورنمنت بازی Shiba Eternity را که توسط جامعه هواداران شیبا اداره می‌شود، به 1000 دلار افزایش داد.
این خبر در پاسخ به اطلاعیه روز جمعه از سوی Brwncow، یکی از اعضای جامعه شیبا که میزبان مسابقات است، منتشر شد. برونکاو فاش کرد که چهارمین تورنمنت ماهانه شیبا روز یکشنبه در ساعت 10:00 PST (18:00 UTC) برگزار خواهد شد. جایزه اولیه شامل Ryoshis Vision (RYOSHI) به ارزش 50 دلار بود که 30 دلار به شرکت‌کننده اول، 15 دلار به مقام دوم و 5 دلار به مقام سوم تعلق گرفت. جایزه 50 دلاری توسط CalvenJ، هنرمند موسیقی و طرفدار شیبا اینو اهدا شده بود.
کوساما با قدردانی از ابتکار عمل جامعه شیبا، خواستار افزایش ارزشِ استخر جایزه به 1000 دلار (500 دلار برای شرکت‌کننده رتبه اول و 250 دلار برای نفرات اول و دوم) شد. کوساما همچنین توصیه کرد که این مسابقات هر دو هفته یک بار برگزار شوند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

تیم پشتیبان Dogpad Finance، اکوسیستم رسمی لانچ پد شیباریوم، داوطلبانه اسپانسر مسابقات شد. کوساما این پیشنهاد را پذیرفت و به آنها دستور داد که برای تسهیل کمک مالی، با براونکاو تماس بگیرند.
برونکاو این مسابقات را سال گذشته معرفی کرد. اولین تورنمنت در دسامبر گذشته برگزار شد و تاکنون هر ماه ادامه داشته است. ثبت‌نام در آن رایگان است و مسابقات در کانال اختصاصی Discord این مسابقات انجام می‌شود.
از زمان عرضه در اکتبر سال گذشته، بازی Shiba Eternity به طور متناوب دستخوش ارتقاهای مختلفی شده است؛ زیرا تیمش به دنبال ارتقای سطح بالای آن قبل از عرضه نسخه بلاکچین است. نسخه بلاکچین قرار است در Shibarium، شبکه لایه 2 شیبا کار کند.
سه روز پیش، کوساما توجه عمومی را به ویژگی جدید MetaMask که اخیراً و با هدف بهبود تجربه بازی برای بازیکنان معرفی شده، جلب کرد. طبق گزارش‌ها، این حرکت باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده مبنی بر اینکه توسعه‌دهنده اصلی ممکن است ادغام Shiba Eternity با MetaMask را در نظر بگیرد.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا