موبایل

ویژگی مشترک آیفون 14 پرو و شیائومی 13 لایت

کمپانی Xiaomi به‌زودی در کنگره جهانی موبایل (MWC 2023)، گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو را برای عرضه جهانی، معرفی خواهد کرد. اما گوشی دیگری هم در راه است که پیش‌تر، مختص بازار چین بود. درباره شیائومی 13 لایت صحبت می‌کنیم که داینامیک آیلند، ویژگی خاص آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس را کپی کرده است!

با انتشار این خبر، مشخصات کلیدی گوشی هم آشکار شد. در واقع شیائومی ۱۳ لایت، نسخه جهانی شیائومی Civi 2 برای فروش در بازارهای بین‌المللی است.

ویژگی های شیائومی ۱۳ لایت

این گوشی با قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱، صفحه نمایش آمولد ۶.۵۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت دارد. حسگر اثر انگشت آن هم از نوع درون صفحه‌ای است.

برای تامین انرژی، به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی متکی خواهد بود که با شارژر 67 واتی، تغذیه می‌شود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی با سنسور IMX766 سونی، کنار دوربین‌های فوق عریض 20 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. چیدمان دو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم که نیاز به توضیح بیشتر ندارد.

البته فعلا، خود شیائومی هیچ اپلیکیشن سازگاری با داینامیک آیلند، بیرون نداده است؛ ولی در گوگل پلی استور، چنین اپ‌های را می‌توان پیدا کرد.

منبع: خبرآنلاین

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا