ویژگی جدید اینستاگرام: انتشار «ریلز آزمایشی» برای افرادی غیر از فالوورها
ویژگی جدید اینستاگرام: انتشار «ریلز آزمایشی» برای افرادی غیر از فالوورها
سازندگان ویدئو در اینستاگرام اکنون ویژگی آزمایشی جدیدی برای انتشار محتوا در اختیار دارند. این اپلیکیشن ویژگی «ریلز آزمایشی» را معرفی کرد تا سازندگان بتوانند ریلزهایی را منتشر و به غیرفالوورها پیشنهاد کنند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینستاگرام از نمایش داده نشدن محتوای خود به فالوورها شکایت میکنند، ممکن است این ویژگی عجیب به نظر برسد.
در گزارشی متا اعلام کرد که ریلزهای آزمایشی بهطور مستقیم در پاسخ به بازخورد سازندگانی طراحی شد که نگران پست ویدئوهایشان هستند و احتمال میدهند عملکرد خوبی نداشته باشند. متا افزود که این ویژگی بهمنظور آسانترکردن آزمایش ژانرهای مختلف و بهدستآوردن بررسی سریع از این که محتوای شما چگونه ممکن است عمل کند، طراحی شد.
اکنون سازندگان خواهند توانست قبلاز انتشار ویدئو گزینهی آزمایشی را انتخاب کنند. این ریلزها در صفحهی شخصی سازندگان نمایش داده نخواهند شد و به حسابهای غیرفالوور پیشنهاد میشود. متا همچنین تأکید میکند امکان ندارد بهطور کامل تضمین شود که فالوورها به ویدئو خاصی در جای دیگری از اپلیکیشن، مانند پیامهای مستقیم، برخورد نکنند.
مقالههای مرتبط
پساز ۲۴ ساعت، سازندگان میتوانند به ویدئو بازگردند و متریکهایی دربارهی چگونگی عملکرد آن ببینند؛ ازجمله تعداد کل بازدیدها، اشتراکگذاریها، لایکها و نظرات. متا معتقد است این نوع محتوای آزمایشی احتمالاً بیشتر از سایر پستها برای رسیدن به محبوبیت زمان نیاز دارند؛ زیرا به فالوورها نمایش داده نمیشود. بااینهمه، برای سازندگانی که میخواهند در محیطی آزمایشی و کماهمیتتر پست کنند، میتواند مفید باشد.