بازی

ویل اسمیت و مایکل بی جردن در فیلم I Am Legend 2 حضور خواهند داشت

ویل اسمیت و مایکل بی جردن در فیلم I Am Legend 2 حضور خواهند داشت

فیلم I Am Legend 2 که در واقع دنباله‌ای بر فیلم اول محسوب می‌شود، مدتی است در ساخت قرار دارد و مراحل ساخت آن در برادران وارنر حال طی شدن است. اگر فیلم اول را تماشا کرده باشید می‌دانید که شامل دو پایان‌بندی متفاوت داشت که این دنباله قرار است بر اساس یکی از پایان‌های جایگزین آن ساخته شود و به این ترتیب شاهد بازگشت ویل اسمیت و حضور مایکل بی جردن در کنار او خواهیم بود.

در ادامه ممکن است بخشی از پایان‌بندی فیلم اول اسپویل شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

آکیوا گلدزمن، فیلمساز آمریکایی و سرپرست شرکت Weed Road Pictures در گفت و گو با ددلاین اعلام کرده که فیلم «من قهرمان هستم 2» از سریال The Last of Us شبکه HBO الهام گرفته شده و چند دهه پس از فیلم اول آن ساخته خواهد شد. وی در این باره توضیح داد:

من خیلی به سریال The Last of Us علاقمندم؛ جایی که ما جهان را فقط پس از آخرلزمان و همچنین یک وقفه ۲۰-۳۰ ساله‌ می‌بینیم. چالش‌هایی که در راه به وجود می‌آید و انسان مجبور می‌شود برای بقای خود با چنگ و دندان بجنگد چه اتفاقی می‌افتد؟ این اتفاق به‌ویژه در نیویورک بسیار هیجان‌زده خواهد بود؛ نمی‌دانم آن‌ها از ساختمان امپایر استیت بالا خواهند رفت یا نه، اما احتمالات بی‌پایان است.

فیلم I Am Legend 2 همچنین الهاماتی از کتاب ریچارد ریچارد متیسون می‌گیرد. درحالی که در پایان‌بندی اصلی و چیزی که در سینماها نمایش داده شد، شخصیت ویل اسمیت در فیلم خودش را فدا کرد، اما در این دنباله داستان از پایان‌بندی جایگزین که در آن ویل اسمیت زنده است استفاده خواهد کرد. گلدزمن اضافه کرد: «چیزی که ریچارد متیسون درباره آن صحبت کرده به پایان رسیدن زمان انسان به عنوان گونه غالب در این سیاره است. این ایده جالبی است که ما به بررسی آن خواهیم پرداخت و وفاداری بیشتری به منبع اصلی وجود خواهد داشت.»

فیلم I Am Legend 2

فیلم اول من قهرمان هستم در سال ۲۰۰۷ به کارگردانی فرانسیس لارنس اکران شد و موفق شد بیش از ۵۸۵ میلیون دلار در باکس آفیس بدست آورد. این فیلم مانند Contagion در آغاز پاندمی کرونا در سال ۲۰۱۹ به محبوبیت بیشتری رسید، زیرا داستان آن به یک فاجعه جهانی می‌پرداخت.

فیلم I Am Legend 2 هنوز در مراحل اولیه ساخت خود قرار دارد، زیرا هنوز هیچ اطلاعاتی از کارگردان آن موجود نیست و به جز ویل اسمیت و مایکل بی جردن اشاره‌ای به بازیگران دیگر نشده و همچنین زمان شروع فیلمبرداری آن هنوز اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا