بازی

ویدئوی لو رفته از Call of Duty: Modern Warfare 2 نحوه ربودن وسایل نقلیه را نشان می‌دهد

ویدئوی لو رفته از Call of Duty: Modern Warfare 2 نحوه ربودن وسایل نقلیه را نشان می‌دهد

به نظر می‌رسد ویدئوی کمپین داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 که مکانیک‌های جدید خودرو را فاش می‌کند، لیک شده است.

این ویدئو که در ابتدا از طریق توییتر فاش شد و اکنون تنها از طریق این سایت قابل مشاهده است، بازیکن را در حال پریدن از یک وسیله نقلیه به وسیله دیگر و کشتن راننده و ربودن ماشین او را نشان می‌دهد.

سایر کلیپ‌های فاش شده که به دنبال پیگردهای مرتبط با کپی‌رایت از توییتر حذف شدند، ماموریت متفاوتی را نشان می‌دادند که در آن بازیکن در حال شنا کردن به سمت یک اسکله و همچنین شلیک با اسلحه MP7 بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

اکتیویژن به کسانی که نسخه دیجیتال بازی را از طریق فروشگاه‌های دیجیتال ایکس باکس و پلی استیشن و همچنین استیم و بتل نت روی پی‌سی پیش‌خرید می‌کنند، دسترسی اولیه به کمپین Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهد داد.

به گفته ناشر، دسترسی زودهنگام کمپین برای پیش‌خریدهای دیجیتال در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)، یک هفته قبل از انتشار عمومی بازی در ۶ آبان فعال خواهد شد.

کمپین دارای ماموریت‌هایی در اروپا، آسیا و آمریکا است و تجربه‌ای باورنکردنی در مراحل مختلف خواهد بود: عملیات‌های دریایی با نبردهای زیر آب، حملات انفجاری همه‌جانبه از ارتفاع ۳۰ هزار پا (فوت) بالاتر از سنگرهای دشمن و ماموریت‌های مخفی‌کاری خطرناک، هم در ملا عام و هم در پوشش تاریکی.

اکتیویژن تایید کرده که نسخه بتا Call of Duty: Modern Warfare 2 ابتدا برای دارندگان پلی استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. مدرن وارفر ۲ در روز ششم آبان ماه منتشر می‌شود، اما دسترسی بتا یک ماه قبل از آن صورت خواهد گرفت.

Call of Duty: Modern Warfare 2

برای آزمایش نسخه بتا، جوایزی در بازی دریافت خواهید کرد و کسانی که نسخه Vault بازی Modern Warfare 2 را پیش‌خرید کرده‌اند، می‌توانند از جوایزی که همراه با آن در طول این آزمایش بتا ارائه می‌شود، استفاده کنند.

همچنین اعلام شد که یک رویداد بزرگ به نام Call of Duty: Next در روز ۲۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از Warzone 2.0 و گیم‌پلی جدید مدرن وارفر ۲ باشیم.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


ولاگ گیمزکام #5 – برگشتیم به گذشته

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا