بازی

ویجیاتو ۳ ساله شد

lastech ۳ ساله شد

۳ سال پیش در چنین لحظه‌ای بود که با فشردن دکمه «انتشار»، lastech بالاخره به صورت رسمی به شما معرفی شد. تلاش چند ماهه یک تیم حالا آماده نمایش بود و چه می‌دانستیم که این تازه اول راه است، نه پایان مسیر و عرضه یک محصول. lastech مثل یک موجود زنده هر روز رشد کرد و هویت گرفت. از تیمی که پشت آن بود و از مخاطبی که هر روز دنبالش می‌کرد و در پی اصلاح و بهتر شدنش بود.

امروز که با شما صحبت می‌کنم lastech به واسطه پشت‌کار تیمش و وفاداری مخاطبانش به نقطه‌ای رسیده که همه ما به آن افتخار کنیم. سال اول آزمون و خطا بود، سال دوم فرصتی بود برای شکل دادن هویت lastech و سال سوم زمان آن بود که جهشی بزرگ را تجربه کنیم و یک کامیونیتی دوست‌داشتنی و پرانرژی شکل بدهیم.

lastech حالا یک برند بزرگ با زیرشاخه‌هایی است که ابتدای مسیرشان هستند. سال چهارم تمرکز روی اصلاح مسیر و اشتباهات گذشته و رشد همه جانبه است. دوست داریم خروجی تلاش هر روزه‌مان این باشد که یا در کنار هم چیز جدیدی یاد بگیریم یا اوقات فراغت باکیفیتی رقم بزنیم. حس خوب شما را در این روزهایی که مثل گذشته رنگارنگ نیستند را می‌خواهیم تا با امید بیشتری به مسیر ادامه بدهیم. و مثل همیشه نظرات و پیشنهادهای شماست که راه درست و اصلی را به ما نشان می‌دهد.

روزهای خوب در انتظار همه ماست.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا