بازی

ولو در حال کار روی بازی جدیدی است؟

ولو در حال کار روی بازی جدیدی است؟

ولو یک علامت تجاری به نام Neon Prime ثبت کرده است که هنوز مشخص نیست به چه چیزی مربوط می‌شود و طرفداران در حال ثبت نظرات خود هستند.

همانطور که توسط کاربر توییتر Gabe Follower اعلام شده، ولو علامت تجاری Neon Prime را در ۱۰ اکتبر ثبت کرده است. طبق سند ارائه شده، این علامت تحت دسته‌بندی‌های «نرم‌افزار بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار بازی‌های الکترونیکی، نرم‌افزار بازی‌های ویدیویی، برنامه‌های بازی‌های رایانه‌ای قابل دانلود از طریق اینترنت» ثبت شده است. در زمان نگارش این خبر، درخواست ولو پذیرفته شده اما به یک بازرس اختصاص داده نشده، بنابراین علامت تجاری هنوز به‌طور کامل اعطا نشده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن

هرچند جزئیات زیادی وجود ندارد، اما اقدامات Valve شایعات زیادی از سوی طرفداران به همراه داشته است. یکی از کاربران Reddit در این زمینه نوشته است: «به‌نظر می‌رسد این می‌تواند یک بازی جدید باشد». اگر چنین چیزی درست باشد، این اولین بازی Valve پس از Half-Life: Alyx خواهد بود که سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

کاربر دیگری نوشت:

امیدوارم یک بازی جدید در سبک جدید باشد، من دوست دارم که Valve همچنان به گسترش پیشنهاد خود ادامه دهد.

ولو

همچنین برخی طرفداران Valve امیدوار هستند تا این علامت تجاری به CS:GO مرتبط باشد. یکی از کاربران می‌گوید، در حال حاضر گزینه ساخت بازی Prime در CSGO وجود دارد، این می‌تواند نسخه جدیدی از آن باشد. هرچند آن‌ها اشاره کرده‌اند که Neon Prime نام عجیبی برای سیستم Matchmaking خواهد بود.

در نهایت، یکی از کاربران توییتر ادعا کرده که Valve نظر کاملا متفاوتی برای Neon Prime دارد و ادعا می‌کند که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای ساخت سرویس اشتراکی شبیه به Game Pass خود است!

در این مرحله، تمام موارد اشاره شده حس و گمان طرفداران است و باید منتظر اعلام اخبار رسمی از سوی ولو باشیم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا