بازی

وزیر ارتباطات: پینگ بازی‌های آنلاین محبوب تا پاییز کاهش پیدا می‌کند

وزیر ارتباطات: پینگ بازی‌های آنلاین محبوب تا پاییز کاهش پیدا می‌کند

وزیر ارتباطات، عیسی زارع پور، که عصر امروز در افتتاحیه پروژه‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته دولت حضور پیدا کرد، طی صحبت‌هایش یک خبر خوب به گیمرها داد و از کاهش پینگ حدود ۲۰۰ بازی آنلاین مشهور گفت.

طبق گزارش اختصاصی خبرنگار lastech در این رویداد، زارع پور طی آیین افتتاحیه رویداد گفته «بر اساس رایزنی‌های انجام شده، تا اوایل آبان یا نهایتا آخر پاییز، CDN بیش از دویست بازی محبوب و معروف در داخل کشور راه‌اندازی خواهد شد تا پینگ گیمرها برای تجربه این بازی‌ها به بهترین حالت در بیاید».

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

CDN یا همان شبکه توزیع محتوا که مخفف Content Delivery Network است، طبق تعریف اتحادیه بین‌المللی مخابرات به هر گونه شبکه‌ای که برای تحویل محتوای دیجیتالی بهینه‌سازی شده باشد، CDN می‌گویند (ویکی پدیا). معمولا شبکه‌های تحویل محتوا دارای سرورهایی است که در نقاط مختلف مستقر هستند و به صورت جغرافیایی توزیع شده‌اند.

بازی آنلاین رایگان

شبکه تحویل محتوا با استفاده از خادم‌های توزیع شده توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر از طریق نزدیک‌ترین سرور به کاربر محتوا را ارائه می‌دهد. این سرویس در افزایش سرعت تحویل محتوا و پهنای باند در وب سایت‌های با ترافیک بالا و وب سایت‌های جهانی مانند گوگل، یاهو، فیس بوک و … بسیار تأثیرگذار است. در نتیجه، راه‌اندازی CDN بازی‌ها در کشور به معنای کوتاه شدن فاصله میان کاربر و سرورها و کاهش تاخیر و مشکلات اینترنت خواهد بود.

محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در کشور ما شامل فورتنایت، وارزون، ایپکس لجندز، پابجی، دوتا ۲، لیگ آو لجندز و چندین و چند مورد دیگر می‌شود و باید دید وضعیت نابه‌سامان پینگ و سرعت اینترنت در این عناوین که حسابی مخاطبان ایرانی را اذیت کرده، تا اواخر پاییز به چه صورت درخواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


تماشا کنید: سال گودمن خفن‌تر بود یا هایزنبرگ؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا