بازی

واکنش‌های اولیه به فیلم Beau Is Afraid بسیار مثبت بوده است

واکنش‌های اولیه به فیلم Beau Is Afraid بسیار مثبت بوده است

مدتی پیش اعلام شد سینمای Alamo Drafthouse قرار است در تاریخ ۱ آوریل طی یک همکاری با کمپانی A24 نسخه‌ی کات کارگردان یا همان دایرکتورز کات فیلم میدسمار (Midsommar) را پخش و یک پیش‌نمایش ۱۰ دقیقه‌ای از فیلم جدید آری استر (کارگردان) که Beau Is Afraid نام دارد را به نمایش بگذارد. با این حال به‌نظر می‌رسد تماشاگرانی که برای دیدن فیلم میدسمار به سینما رفته‌اند در دام و تله‌ی دروغ سیزده آری استر افتاده‌اند. چرا که به‌جای یک پیش‌نمایش، فیلم Beau Is Afraid «بیو می‌ترسد» زودتر از موعد و به طور کامل از ابتدا تا انتها برای آن‌ها اکران شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی

طبق گزارش‌ها، پس از پایان یافتن نمایش سه ساعته‌ی این فیلم ترسناک، استر و اما استون برای برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ در سینما حاضر شده‌اند. طی همین پرسش و پاسخ‌ها استر فاش کرد واکین فینیکس به هنگام فیلمبرداری صحنه‌ای که از قضا پتی لوپن هم در آن حضور داشته ناخودآگاه از خود بی‌‎خود شده و غش کرده است.

فیلم Beau Is Afraid که توسط A24 منتشر می‌شود، داستان فردی به نام Beau (واکین فینیکس) را روایت می‌کند که دچار پارانویا است و قصد دیدار با مادرش را دارد. بیو در میانه راه با ماشین تصادف می‌کند، گروگان گرفته می‌شود، مجبور است کیلومترها پیاده راه برود و تازه این ابتدای مصائب عجیب و غریب او محسوب می‌شود.

واکنش‌های اولیه به فیلم Beau Is Afraid بسیار مثبت بوده است - lastech
  • تریلر فیلم Beau Is Afraid با بازی واکین فینیکس منتشر شد [تماشا کنید]

حال برخی از طرفداران و منتقدانی که موفق به تماشای این عنوان سینمایی شده‌اند اظهار نظرات خود در رابطه با این اثر را در صفحه‌ی توییترشان منتشر کرده‌اند که در ادامه بعضی از آن‌ها را می‌توانید مشاهده نمایید:

خندیدم، چندشم شد، در هیجان فرو رفتم و شوکه شدم. پشمام، چه تجربه‌ی تماما منحصربه‌فرد و خاصی بود.

Jason Kauzlarich از مجله‌ی Fangoria

این فیلم یک مخمصه‌ی ذهنی پیچیده از روابط مشمئزکننده‌ی بین والدین و به طور کلی خانواده است. یک فیلم عالی که در روز تولد مادرتان می‌توانید آن را تماشا کنید؛ سه ساعتِ سرتاسر جذاب.

Rob Wick؛ منتقد و کارشناس سینما

از جمله بازیگرانی که در این فیلم کنار واکین فینیکس قرار گرفته‌اند می‌توان به نیتن لین، امی رایان، استیون مک‌کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، کایلی راجرز و پارکر پوزی اشاره کرد.

فیلم Beau Is Afraid برای اکران در تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

اولین نظرات نسبت به انیمیشن سوپر ماریو مثبت بوده است - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا