عمومی

وان‌پلاس Ace Racing Edition احتمالاً با نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی خواهد شد

پس از اینکه وان‌پلاس ماه گذشته در چین وان‌پلاس Ace را رونمایی کرد، اکنون خود را برای معرفی گوشی دیگری به‌نام وان‌پلاس Ace Racing Edition آماده می‌کند. برخی از مشخصات این گوشی هوشمند در هفته‌های گذشته فاش شده و حالا شرکت سازنده‌ی این دستگاه نیز آن را رسما تأیید کرده است.

به‌گزارش XDA، وان‌پلاس Ace Racing Edition به‌زودی در چین معرفی خواهد شد. براساس گزارش‌ها، این گوشی از نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد؛ زیرا بسیاری از کاربران همچنان به نمایشگرهای LCD علاقه دارند. نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش در ۶ حالت قابل‌تغییر است. این LCD به‌خوبی کالیبره شده است و کیفیت آن از یک نمایشگر امولد ضعیف بهتر است. البته باید دید سایر ویژگی‌های این نمایشگر ازجمله حداکثر روشنایی، پشتیبانی از HDR و… دربرابر نمایشگر امولد وان‌پلاس Ace چه عملکردی خواهد داشت.

ایوان‌بلس چند رندر از وان‌پلاس Ace Racing Edition به‌اشتراک گذاشته است. همان‌طورکه مشاهده می‌کنید، طراحی این گوشی به وان‌پلاس ۱۰ پرو بیشتر شباهت دارد تا به وان‌پلاس Ace.

رندر وان پلاس Ace Racing Edition

مقاله‌های مرتبط:

  • OnePlus Nord 2T اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به Dimensity 1300 مجهز شده است
  • اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس احتمالاً در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

انتظار می‌رود وان‌پلاس Ace Racing Edition با پردازنده‌ی پرچم‌دار مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس، ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه شود. این گوشی از دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

علاوه‌براین، گفته می‌شود انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری ۴۸۹۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد که درمقایسه‌با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مدل استاندارد آن بهبود یافته است. البته سرعت شارژ این گوشی مثل مدل استانداردش همچنان ۶۵ وات خواهد بود.

وان‌پلاس Ace Racing Edition به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را به‌همراه رابط کاربری ColorOS اجرا خواهد کرد. این شرکت هنوز تأیید نکرده است که آیا وان‌پلاس Ace Racing Edition در بازارهای خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا