بازی

وارنر ظاهرا هیچ علاقه‌ای به احیای اسنایدر ورس با محوریت Justice League ندارد

وارنر ظاهرا هیچ علاقه‌ای به احیای اسنایدر ورس با محوریت Justice League ندارد

گزارشات اخیر مبنی بر کنسل شدن فیلم Batgirl نشان می‌دهد برادران وارنر و دیسکاوری می‌خواهند بیشتر و بیشتر از اسنایدر ورس فاصله بگیرند. اسنایدر ورس شامل تمام فیلم‌های دی‌سی می‌شد که توسط زک اسنایدر ساخته شده بودند و هواداران او امید داشتند این کارگردان بتواند دنیای آثار ابرقهرمانی خود در دی‌سی را گسترش دهد.

در کنار کنسل شدن بت‌گرل – فیلمی که مستقیما به اسنایدر ورس متصل بود – برادران وارنر چندی پیش به یک مستندساز به نام لزلی ایورکس اعلام کرد تنها نسخه اصلی «لیگ عدالت» همانی است که جاس ویدون در سال ۲۰۱۷ کارگردانی نمود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ نسخه ترسناک سوپرمنوقتی نماد امید تبدیل به دلیل وحشت می‌شود
۱۰ نسخه ترسناک سوپرمن

ایورکس در حال حاضر مشغول ساخت یک مستند در رابطه با تمامی آثار دی‌سی است؛ از کمیک‌ها و فیلم‌ها گرفته تا سریال و غیره. به گزارش رولینگ استون، این مستندساز نتوانسته به ویدیوهای پشت صحنه و اطلاعات تولید «لیگ عدالت: اسنایدر کات» دسترسی پیدا کند و برادران وارنر مشخصا علاقه‌ای به پرداختن به ساخته زک اسنایدر ندارد.

این رفتارهای برادران وارنر و دیسکاوری حتی می‌تواند بخشی از دلایل کنسل شدن فیلم Batgirl‌ را توضیح دهد. در حالی که ابتدا دلایلی مثل عدم استقبال مخاطبان در اکران اولیه برای لغو ساخت فیلم به میان آمد، اما گزارشات و اطلاعات جدید نشان می‌دهد برادران وارنر خودش به تغییر استراتژی اشاره کرده و می‌خواهد اثری از اسنایدر ورس وجود نداشته باشد.

لیگ عدالت

بت‌گرل قرار بود جی. کی. سیمونز را به عنوان کمیسر گوردون بازگرداند؛ نقشی که وی در نسخه اسنایدر کات Justice League ایفا کرده بود. از سوی دیگر هواداران منتظر بازگشت مایکل کیتون به نقش بتمن بودند. وی از سال ۱۹۸۹ به بعد دیگر هیچ‌گاه لباس بتمن را به تن نکرده بود و Batgirl می‌توانست یک فرصت شگفت‌انگیز برای دیدن دوباره وی در این نقش باشد. اگرچه هنوز امید هواداران در این زمینه کاملا از میان نرفته و کیتون فعلا قرار است به فیلم بعدی Flash بیاید.

با تمام این اوصاف، سرنوشت فیلم فلش نیز اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ازرا میلر، بازیگر نقش اصلی فیلم، طی ماه‌های اخیر درگیر جنجال‌های زیادی بوده و چندین بار توسط پلیس دستگیر شده است. در نتیجه، بعید نیست برادران وارنر Flash‌ را نیز در نهایت کنسل کند تا شاهد پایان کار اسنایدر ورس در دنیای سینمایی دی‌سی باشیم.

در حال حاضر مشخص نیست برادران وارنر چه برنامه‌ای برای آینده دی‌سی دارد. این کمپانی فعلا مشغول احیای خود است و شاهد فعالیت آنچنانی‌اش در زمینه تولید آثار سینمایی یا تلویزیونی نیستیم. با این حال، شاید با اکران فیلم مورد انتظار Black Adam در ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۱)، بتوانیم ایده بهتری از چشم‌انداز پیش‌روی دی‌سی به دست آوریم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا