تکنولوژی

واتس‌اپ به فیلترهایی برای ساماندهی چت‌ها مجهز شد

واتس‌اپ به فیلترهایی برای ساماندهی چت‌ها مجهز شد

واتس‌اپ فیلترهایی برای چت‌های کاربران معرفی کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان لیست چت‌ها را براساس معیارهای مختلف دسته‌بندی کرد.

طبق پست جدیدی که واتس‌اپ در وبلاگ خود منتشر کرده، درحال‌حاضر سه فیلتر ارائه شده است که بالای صفحه چت‌ها نمایش داده می‌‌شوند:

  • All: گزینه پیش‌فرض و اصلی است که شامل تمام پیام‌ها می‌شود.
  • Unread: با انتخاب این گزینه، پیام‌هایی که توسط شما به‌عنوان «خوانده‌نشده» ثبت شده‌اند یا پیام‌هایی که آن‌ها را هنوز باز نکرده‌اید، نمایش داده خواهند شد.
  • Groups: یکی از ویژگی‌های مورد درخواست کاربران که با انتخاب آن، تمام پیام‌های مربوط به گروه‌ها نمایش داده خواهند شد. همچنین زیرگروه‌های مربوط به Communities نیز با انتخاب این گزینه نمایش داده خواهند شد.

ساماندهی سریع‌تر چت‌ها با فیلترهای واتس‌اپ

واتس‌اپ به فیلترهایی برای ساماندهی چت‌ها مجهز شد

متا در پست خود توضیح می‌دهد که با وجود این فیلترها، کاربران قادر خواهند بود چت‌های خود را راحت‌تر ساماندهی کرده و مکالمات مهم خود را پیدا کنند. این ویژگی از امروز برای کاربران نمایش داده می‌شود و طی هفته‌های آینده در دسترس تمام افراد قرار خواهد گرفت؛ بنابراین اگر هنوز به آن‌ها دسترسی پیدا نکرده‌اید، احتمالاً باید زمان بیشتری منتظر باشید.

تلگرام به‌عنوان مهم‌ترین رقیب واتس‌اپ، نسخه دیگری از این قابلیت با نام Folders را به کاربران خود ارائه کرده است که در آن کاربران می‌توانند با ساخت پوشه‌های مختلف، چت‌های خود را براساس موضوعات دلخواه ساماندهی کنند.

متا در چند وقت گذشته مشغول توسعه قابلیت‌های متفاوتی برای سرویس پیام‌رسان خود بوده است و احتمالاً مهم‌ترین آن‌ها به اضافه‌شدن دستیار هوش مصنوعی متا مربوط می‌شود. طبق گزارشی که اوایل این هفته منتشر شده بود، ظاهراً برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند که با وجود آن، کاربران از طریق اپلیکیشن می‌توانند با هوش مصنوعی Meta AI تعامل داشته باشند. غول شبکه‌های اجتماعی همچنین ظاهراً قصد دارد این قابلیت را برای کاربران اینستاگرام نیز ارائه کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا