عمومی

واتساپ اکنون ابزار داخلی مدیریت مخاطبین دارد

واتساپ اکنون ابزار داخلی مدیریت مخاطبین دارد

واتساپ سرانجام تصمیم گرفته است در نحو‌ه‌ی مدیریت مخاطبین، تغییر اساسی اعمال کند. تا امروز، مخاطبین این پیام‌رسان همان فهرست مخاطبین روی گوشی بود. این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که گوشی خود را گم کرده‌اند و از مخاطبان خود نسخه‌ی پشتیبان نگرفته‌اند به مشکلی جدی تبدیل شود. همچنین، افرادی که از چند اکانت واتساپ با مخاطبین جداگانه روی یک دستگاه استفاده می‌کنند، همواره با دردسرهای مرتبط با مدیریت مخاطبین دست‌وپنجه نرم می‌کردند.

خبر خوشحال‌کننده اینکه واتساپ راهکاری برای مشکل فهرست مخاطبان درنظر گرفته است و قصد دارد ابزار داخلی مدیریت مخاطبین ارائه دهد. با این ویژگی جدید، هنگام تعویض گوشی دیگر نگران ازدست‌رفتن مخاطبین‌تان نخواهید بود.

براساس اعلام واتساپ، گام اول پیاده‌سازی ابزار داخلی مدیریت مخاطبین، امکان ذخیره‌سازی مخاطبین در نسخه‌ی تحت‌وب و نسخه‌ی دسکتاپ این پیام‌رسان بود. براساس اعلام متا، در آینده امکان ذخیره‌سازی مخاطبین برای نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند نیز فراهم خواهد شد.

مخاطبینی که در واتساپ ذخیره می‌کنید، از فناوری جدید حفظ حریم‌خصوصی به‌نام Identity Proof Linked Storag (IPLS) بهره می‌برند. متا ادعا می‌کند این فناوری، نام‌ها و شماره‌ها را به‌صورت رمزنگاری‌شده نگه می‌دارد و فقط خودتان به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

واتساپ علاوه‌بر ابزار داخلی مدیریت مخاطبین، در آینده‌ی نزدیک سیستم نام کاربری را هم راه‌اندازی می‌کند. با این ویژگی می‌توانید بدون‌نیاز به اتصال اکانت خود به شماره تلفن، از این پیام‌رسان استفاده کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا