رمز ارز

هکر WazirX تمام توکن‌های سرقتی را به اتریوم تبدیل کرد! آماده‌سازی برای صعود قیمت؟

هکر WazirX تمام توکن‌های سرقتی را به اتریوم تبدیل کرد! آماده‌سازی برای صعود قیمت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های درون‌زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط پلتفرم اسپات آن چین (Spot on Chain)، هکر وزیر ایکس (WazirX) تمامی آلت‌کوین‌های دزدیده‌شده از این صرافی را به اتریوم (ETH) تبدیل کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده که انتظار می‌رود ETF اسپات اتریوم چهار روز دیگر فعال شود.
طبق گزارش‌ها، هکر وزیر ایکس اکنون مجموعاً ۵۹،۰۹۷ واحد ETH به ارزش ۲۰۱ میلیون دلار دارد که شامل موارد زیر است:
• ۱۵،۲۹۸ واحد ETH (به ارزش ۵۲ میلیون دلار) که مستقیماً از صرافی دزدیده شده است،
• ۴۳،۷۹۹ واحد ETH (به ارزش ۱۴۹ میلیون دلار) که با تبدیل دارایی‌های مختلف به‌دست آمده است، به‌ویژه ۵.۴۳ تریلیون واحد SHIB (به ارزش ۹۰.۲ میلیون دلار)، ۲۰.۵ میلیون واحد MATIC (به ارزش ۱۰.۲ میلیون دلار) و ۶۴۰.۲۷ میلیارد واحد PEPE (به ارزش ۷.۴۸ میلیون دلار).
به گزارش اسپات آن چین، این هکر هنوز هیچ حرکتی با ذخایر ETH خود انجام نداده است. همچنین، او هنوز ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلار آلت‌کوین دیگر، از جمله CHR، CELR، OOKI و FRONT را در اختیار دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

به نظر می‌رسد که هکر وزیر ایکس منتظر افزایش قیمت اتریوم در آینده است؛ زیرا معاملات ETFهای اسپات اتریوم هفته آینده آغاز خواهد شد. به این ترتیب، در حالی که بقیه آلت‌کوین‌ها پس از این حمله قیمت‌شان به‌شدت کاهش یافته، قیمت اتریوم تا حدودی پایدار باقی مانده و در محدوده ۳۴۰۰ دلار معامله می‌شود.
تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که پس از آغاز به کار ETFهای اسپات اتریوم، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا ۴ هزار دلار و بیشتر از آن افزایش یابد.
در همین راستا، نمودار تکنیکال اتریوم نیز صعودی به نظر می‌رسد. البته، به گفته Income Sharks، تحلیلگر، اتریوم ممکن است قبل از آغاز یک روند صعودی قوی، یک بازگشت جزئی برای آزمایش مجدد خط روند داشته باشد.
هکر WazirX تمام توکن‌های سرقتی را به اتریوم تبدیل کرد! آماده‌سازی برای صعود قیمت؟

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا