بازی

هولت مک کالانی به فیلم Mission: Impossible 8 پیوست

هولت مک کالانی به فیلم Mission: Impossible 8 پیوست

طبق گزارش جدید ددلاین، هولت مک کالانی، ستاره سریال Mindhunter برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن ۸ با عنوان Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two قرارداد امضا کرده است. او قبلا نیز با تام کروز در Jack Reacher: Never Go Back همکاری داشت و اکنون بار دیگر با او همبازی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

طبق اخبار، مک‌کالانی نقش وزیر دفاع برنشتاین را بازی خواهد کرد. با توجه به مخفی بودن جزییات داستان، نمی‌توان گفت که او نقش منفی یا مثبتی را بازی می‌کند، اما با توجه به الگوی داستان در فرانچایز ماموریت غیرممکن ایتن هانت و تیمش اغلب مجبور می‌شوند علیه دولت ایالات متحده اقدام کنند تا اوضاع را درست کنند.

هولت مک کالانی، بیشتر برای بازی در نقش مامور FBI در سریال Mindhunter به کارگردانی دیوید فینچر شناخته می‌شود و تجربه بازی در فیلم‌هایی نظیر Fight Club، Alien 3 و Nightmare Alley را در کارنامه دارد. وی در فیلم Mission: Impossible 8 علاوه بر تام کروز، با بازیگرانی مانند وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن، ونسا کربی و هنری چرنی همبازی می‌شود.

کریستوفر مک‌کوری برای کارگردانی هشتمین و آخرین فیلم این فرانچایز بازمی‌گردد. تام کروز و مک‌کوری به همراه دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دان گرنجر و کریس براک به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری می‌کنند. فیلم ماموریت غیرممکن ۸ اکنون در حال فیلمبرداری است و طبق تاریخ پیش‌بینی شده باید در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) منتظر اکران آن باشیم.

بد نیست بدانید که طبق اخبار پیشین ماموریت غیرممکن ۸ آخرین فیلم تام کروز در این سری خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


موشکافی تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا