عمومی

همکاری بیت‌پین با اسنپ‌فود؛ ۲۵۰ هزار کاربر جدید به بیت‌پین اضافه شد

همکاری بیت‌پین با اسنپ‌فود؛ ۲۵۰ هزار کاربر جدید به بیت‌پین اضافه شد

امروز اسنپ‌فود پلتفرمی با بیش از ۲۰ میلیون کاربر از ۱۵۰ شهر ایران است که کاربرانش به‌‌ شکل روزانه برای سفارش آنلاین غذا، میوه، نان، پروتئین و بسیاری از محصولات دیگر از آن استفاده می‌کنند. از این منظر، اسنپ‌فود هم بازی‌گرِ بازیِ خودش در عرصه سفارش آنلاین است و هم یک زمینِ بازیِ جذاب برای معرفی و رشد استارتاپ‌های ایران.

پیتزا با طعم و بوی رمزارز

کمپین مشترک اسنپ‌فود و بیت‌پین با محوریت بازی‌وارسازی (Gamification) و اسلوگانِ «یک اسلایس بیت‌کوین برنده شوید» در آذر ۱۴۰۳ اجرا شد و طی آن، کاربران می‌توانستند با سفارش از اسنپ‌فود شانس خود را در برنده‌شدن یک اسلایس‌ پیتزاییِ رمزارز (یک‌هشتم از هر رمزارزِ کامل) امتحان کنند.

۳ اسلایس بیت‌کوین، ۸ اسلایس اتریوم، ۲۰ اسلایس بایننس‌کوین، ۵۰ اسلایس سولانا و ۱۰۰ اسلایس آوالانچ جوایز اصلی این کمپین بود که بیش از ۱ میلیون کاربر در مدت‌زمان دو هفته در آن مشارکت کردند. در مجموع، کاربران ۲/۵ میلیون‌بار گردونه این بازی را به چرخش درآوردند و در نهایت، بیش از ۱۳ میلیارد تومان جایزه رمزارزی به برندگان تعلق گرفت.

فراتر از یک کمپین؛ وقتی جهان‌های متفاوت، هم‌نشین می‌شوند!

یک نکته جالب، نقطه آغاز ایده کمپین اسنپ‌فود و بیت‌پین است: استفاده از ارتباط تاریخیِ پیتزا و بیت‌کوین با ارجاع به داستان عجیب مرد بدشانسی که در سال ۲۰۱۰ دو پیتزا به ارزش ۲۵ دلار را با ۱۰ هزار بیت‌کوین خرید. در واقع داستان کمپین نه‌تنها به شکلی خلاقانه روایت‌پردازی شده بلکه توانسته پلی میان واقعیت تاریخی و قصه‌پردازی برقرار کند.

اسنپ‌فود؛ سکوی پرشِ کسب‌وکارها

از دیدگاه مهدی حبیبی، مدیر مارکتینگ اسنپ‌فود، علاوه بر ارائه محتوای ساده و جذاب به مخاطب، بستر ارائه محتوا هم باید درست انتخاب شود و همین‌جاست که موضوع همکاری برندهای نوپا با پلتفرم‌های مرجع اهمیت می‌یابد. 

او دراین‌باره گفت: «اسلایس» علاوه‌بر‌اینکه یک بازی جذاب برای مخاطبان بود، به نحوی هوش‌مندانه‌ در یک زمین بازیِ جذاب یعنی اسنپ‌فود اجرا شد؛ پلتفرمی که به شکل روزمره مورد استفاده تعداد زیادی از کاربران عام و همچنین متخصص است که مشتاقانه پلتفرم‌ها و برندهای خلاق را دنبال کرده و از خدمات نو استقبال می‌کنند. بنابراین، همکاری برندهای نوپا با اسنپ‌فود در قالب‌های این‌چنینی به معنای مهیا کردنِ زمینه رشد سریع پلتفرم‌های جدید از طریق ظرفیت‌های اسنپ‌فود است.

هم سودآوری و هم مسئولیت اجتماعی

کمک به رشد برندهای تازه‌تأسیس و خلاق و فراهم کردن بستری امن و جذاب برای همکاری‌های مختلف، گامی در جهت ارج نهادن به مسئولیت‌های اجتماعی پلتفرم‌هایی مانند اسنپ‌فود است و در عین حال، این همکاری‌ها حتی برای برندهای باسابقه نیز دربردارنده نتایج مثبت مارکتینگی از جمله جذب کاربران جدید و یا افزایش چشم‌گیر نرخ تعامل با پلتفرم است. 

کمپین «اسلایس» بیش از یک بازی، داستانی بود از هم‌نشینی جهان‌های متفاوت، پل زدن بین عرصه‌های متفاوتی مانند غذا و رمزارز و در نهایت، هم‌آهنگی بین دو برند با مأموریت‌های متفاوت اما هم‌سو.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا