رمز ارز

هشدار پلیس آگاهی فراجا درباره چند شرکت هرمی رمزارزی فعال در کشور!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، سرهنگ عبدالله چولکی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا، با هشدار به شهروندان در مورد چند شرکت هرمی رمزارزی، گفت:

با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، اخیراً شرکت‌هایی تحت عنوان شرکت سرمایه‌گذاری ارزی با نام لیورپل، سولار، ترانوست، تتر و غیره، در فضای مجازی از طریق عضویابی اینترنتی فعالیت می‌کنند که مرحله نخست، ثبت‌نام و عضویت در سایت طراحی‌شده می‌باشد و سپس، با فرستادن لینک دعوت برای دوستان و آشنایان خود، آن‌ها را نیز تشویق به عضویت در سایت‌های پیش‌بینی‌شده می‌کنند.

وی افزود:

ماهیت تبلیغی این قبیل شرکت‌ها کلاهبرداری بوده و با ارائه خدمات ماینینگ بیت کوین و کسب سود، هم از طریق ماینینگ و هم از طریق معاملات بازار سهام، با ادعاهای دروغین وعده سرمایه‌گذاری در پلن‌های درآمدزایی، سودهای ثابت ماهیانه به سرمایه‌گذاران، پاداش درصدی چشمگیر به ازای معرفی افراد جدید را می‌دهند که این طرح در زمره فعالیت‌های هرمی و پانزی قرار می‌گیرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا در ادامه گفت:

در دسیسه‌های هرمی، صرفاً پول جابه‌جا می‌گردد و کالایی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، صوری است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در شرکت‌های هرمی، اخلال در نظام اقتصادی کشور محسوب شده و پیگرد قانونی دارد، به شهروندان هشدار داد که اعضای شرکت‌های هرمی در پی جذب سرمایه‌های شما هستند، نه اینکه سودی به شما برسانند. وی در نهایت به افراد توصیه کرد:

از هرگونه فعالیتی که ادعای درآمدی غیرعادی دارد، برحذر باشید؛ چراکه آن فعالیت ممکن است هرمی باشد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

ایران هشدار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا