رمز ارز

هشدار صرافی کایبرسواپ به کاربران: رمزارزهای خود را برداشت کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، کایبر نتورک (Kyber Network)، توسعه‌دهنده صرافی غیرمتمرکز کایبرسواپ (Kyberswap)، روز گذشته از شناسایی یک آسیب‌پذیری در قراردادهای این صرافی خبر داده است. گفته می‌شود که فقط صندوق‌های Kyberswap Elastic در معرض خطر هستند و قراردادهای هوشمند Kyberswap Classic حاوی این آسیب‌پذیری نیستند.
تیم کایبرسواپ اعلام کرده که بررسی‌‌ها همچنان ادامه دارند و تاکنون هیچ وجهی از دست نرفته است. با این حال، این تیم به همه تامین‌کنندگان نقدینگی توصیه کرده که برای احتیاط، در اسرع وقت نسبت به برداشت وجوه خود اقدام کنند. در پیامی جداگانه، تیم کایبرسواپ اعلام کرده که پاداش‌های فارمینگ به طور موقت تا زمانی که یک قرارداد هوشمند جدید اجرا شود، به حالت تعلیق درآمده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

طبق گزارش‌ها، پس از اعلام این خبر، کاربران بیش از ۵۶ میلیون دلار از KyberSwap Elastic برداشت کردند. بر اساس داده‌های DefiLlama، مجموع ارزش دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این پلتفرم از حدود ۱۰۸ میلیون دلار به ۵۲ میلیون دلار کاهش یافته که نشان‌دهنده افت تقریبا ۵۰ درصدی در عرض تنها چند ساعت است.
با این حال، تا زمان نگارش این خبر، قیمت توکن شبکه کایبر، یعنی KNC تحت تأثیر این موضوع قرار نگرفته است. در حال حاضر، این رمزارز در محدوده قیمتی ۰٫۷۸ دلا معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، نزدیک به ۱٫۵ درصد رشد دارد.
پیش‌تر و در ماه سپتامبر نیز، رابط کاربری کایبرسواپ هک شده و مهاجم موفق به سرقت ۲۶۵ هزار دلار ارز دیجیتال شده بود.

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا