رمز ارز

هجوم نهنگ‌ها برای انباشت FET در آستانه عرضه توکن هوش مصنوعی جدید ASI!

هجوم نهنگ‌ها برای انباشت FET در آستانه عرضه توکن هوش مصنوعی جدید ASI!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی ادغام پروژه‌های اوشن پروتکل (OCEAN) و سینگولاریتی‌نت (AGIX) با فچ‌.ای‌آی (FET)، نماد FET از این پس نماینده مجموع این پروژه‌ها خواهد بود. فرآیند ادغام این توکن‌ها که پروژه «اتحادیه هوش مصنوعی فوق هوشمند (ASI)» نام دارد، تا اواسط ماه جولای به اتمام خواهد رسید. ارزش بازار فعلی توکن FET به نزدیکی ۳ میلیارد دلار رسیده که دومین دارایی بزرگ در بازار توکن‌های هوش مصنوعی محسوب می‌شود.
نهنگ‌های FET در آستانه این ادغام، از فرصت استفاده کرده و تا حد توان به انباشت آن پرداخته‌اند. تنها طی یک هفته، آدرس‌های دارنده بین ۱۰۰ هزار تا ۱۰ میلیون FET، بیش از ۶۲ میلیون توکن FET (به ارزش ۷۳ میلیون دلار) را خریداری کرده‌اند. این سرمایه‌گذاران انتظار دارند که پس از تکمیل ادغام، قیمت این توکن افزایش یابد و سود کلانی برای آن‌ها حاصل شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، خوش‌بینی در مورد آینده فچ‌.ای‌آی به نهنگ‌ها محدود نمی‌شود. سرمایه‌گذاران خرد نیز دیدگاه مثبتی در مورد آینده قیمت این توکن دارند و این موضوع را به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی ابراز کرده‌اند. این موضوع در کنار انباشت نهنگ‌ها می‌تواند به رشد بیشتر قیمت توکن FET منجر شود.
علی‌رغم همه این دیدگاه‌های صعودی، شرایط نه چندان مطلوب بازار کریپتو باعث شده که رشد قیمتی مورد انتظار معامله‌گران حاصل نشود. قیمت FET طی ماه گذشته بین ۱.۷ تا ۱.۰ دلار نوسان جانبی داشته و در ۲۴ ساعت گذشته با ۶ درصد افزایش به ۱.۲۲ دلار افزایش یافته است.
هجوم نهنگ‌ها برای انباشت FET در آستانه عرضه توکن هوش مصنوعی جدید ASI!با این حال، در ادامه و تا پایان فرایند ادغام، فرصت افزایش بیشتر قیمت وجود دارد. در مقابل، از دست رفتن حمایت ۱ دلاری منجر به باطل شدن سناریوی صعودی و سقوط قیمت خواهد شد.

منبع

بی‌این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا