رمز ارز

هجوم دوباره نهنگ‌ها به بازار شیبا؛ خبرهای هیجان‌انگیزی در راه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همزمان با افزایش فعالیت‌های توسعه‌ای و نرخ توکن‌سوزی شیبا، نهنگ‌های اتریوم دوباره در حال خرید این میم کوین محبوب هستند.
در روزهای اخیر، توسعه‌دهندگان اصلی شیبا از راه‌اندازی قریب‌الوقوع راه‌حل لایه دوم شیباریوم (Shibarium) خبر می‌دهند و اعضای جامعه پیش‌بینی می‌کنند که در صورت راه‌اندازی این محصول جدید، نرخ توکن‌سوزی و کاربردهای توکن SHIB به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.
در همین راستا، پلتفرم Shibburn در تاریخ ۳ ژانویه گزارش داده که نرخ توکن‌سوزی و تراکنش‌های سوزاندن شیبا در چند روز اخیر به‌شدت افزایش یافته است. به گزارش این پلتفرم، در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۱۸۲،۳۳۹،۰۹۰ توکن SHIB طی ۱۱ تراکنش سوزانده شده است. بر اساس داده‌های موجود، در تاریخ ۲ ژانویه نیز ۱۵۹،۴۱۱،۸۹۵ شیبا طی ۱۳ تراکنش، به آدرس‌های مرده ارسال شده بود.
در این میان، نهنگ‌ها نیز سهم چشمگیری در سوزاندن شیبا دارند. برای مثال، در شب سال نوی میلادی، یک نهنگ ۲۹۷،۲۹۰،۳۳۹ توکن SHIB را سوزاند. این آدرس مرموز در ۲۴ ساعت گذشته نیز، ۷۳،۹۹۶،۵۵۰ شیبا را سوزانده است.
در همین حال، داده‌های پلتفرم WhaleStats نشان می‌دهند که نهنگ‌های اتریوم دوباره در حال خرید گسترده شیبا هستند. همچنین، شیبا بار دیگر پرکاربردترین قرارداد هوشمند در میان برترین نهنگ‌های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲ درصد رشد دارد. قیمت BONE، یکی دیگر از توکن‌های اکوسیستم شیبا نیز در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۴ درصد افزایش یافته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا