عمومی

هتل قشم نزدیک آکواریوم پروانه طلایی-علی بابا

هتل قشم نزدیک آکواریوم پروانه طلایی-علی بابا

آکواریوم پروانه طلایی، یکی از جاهای دیدنی قشم که قطعا تمامی گردشگران به آن علاقه دارند و به شما هم پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن را در لیست دیدنی‌های این جزیره قرار دهید. مجموعه‌ای آبزیان خلیج‌فارس و جهان را در کنار هم می‌بینید که بسیار رنگی و زیبا هستند. از طرفی این آکواریوم در زیر زمین یک مرکز خرید قرار داشته و به دیگر مراکز خرید نزدیک است. پس در این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم برای مشاهده این آکواریوم و گشت‌وگذار در مراکز خرید همان ناحیه، بهتر است کدام هتل قشم که در نزدیکی آکواریوم قرار دارد را رزرو کنید.

هتل آتامان قشم

هتلی 4 ستاره در قشم با نام آتامان که در بلوار گلستان و در اسفندماه سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل نوساز، ساختمانی 4 طبقه با 58 باب واحد اقامتی است که امکاناتی لوکس را در مجموعه خود ارائه می‌دهند. با رزرو اتاق‌های هتل آتامان قشم در نزدیکی ساحل و سیتی‌سنتر 1 و 2 قرار دارید. همچنین می‌توانید از خدمات این هتل قشم در فضایی آرام و دلنشین برخوردار شوید.

علاوه بر امکانات هتل، این فضای اقامتی در فاصله کمی از مرکز خرید سیمرغ قرار دارد. به‌گونه‌ای که با خودرو می‌توانید در مدت‌زمان کم‌تر از 5 دقیقه خودتان را به این مجموعه و آکواریوم پروانه طلایی در زیرزمین مرکز خرید سیمرغ برسانید. همچنین پارک زیتون و بوستان سینما در فاصله کمی از هتل قرار دارند. شما می‌توانید با 10 دقیقه و 20 دقیقه رانندگی نیز خودتان را به ترتیب به قلعه پرتقالی‌ها و دره ستارگان برسانید.

تنوع واحدهای اقامتی در هتل آتامان قشم به‌اندازه‌ای است که شما می‌توانید به‌صورت تکی، 2 نفره و خانوادگی سفر کنید. زیرا اتاق‌های 2 نفره دبل و توئین، 3 نفره دبل و سینگل، 4 نفره دبل و توئین و انواع سوئیت‌های یک‌خوابه برای 2 نفر، 2 خوابه برای 4 نفر و VIP رویال برای 3 نفر در هتل آتامان قابل رزرو هستند.

تمامی اتاق‌های این مجموعه اقامتی دلباز هستند و نورگیر دارند. وجود نور کافی و ابعاد بزرگ سوئیت‌ها به‌اندازه‌ای است که گویا در خانه خود هستید. از طرفی امکانات زیادی از جمله تاکسی‌سرویس، خدمات تهیه بلیط و تور، سالن‌های بدنسازی و بیلیارد، خشک‌شویی، خدمات خانه‌داری و …. نیز در این هتل وجود دارد.

هتل بوتیک ایرمان قشم

در بهمن‌ماه سال 1396 بود که هتل بوتیک ایرمان قشم در خیابان پژوهش فعالیت خود را آغاز کرد. ایرمان بعدها به‌عنوان اولین بوتیک هتل در جزیره قشم میزبان مسافران بود و ساختار فضای خود را به‌صورت ترکیبی از سبک‌های سنتی و مدرن، طراحی کرد. هتل بوتیک ایرمان در قشم با 5 طبقه و 38 واحد اتاق و سوئیت قابل رزرو است و شما می‌توانید در هر طبقه، طراحی دکوراسیون خاصی را ببینید.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا