عمومی

هایسنس رقیب ارزان تلویزیون معروف سامسونگ را رونمایی کرد

هایسنس رقیب ارزان تلویزیون معروف سامسونگ را رونمایی کرد

هایسنس دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی تلویزیون CanvasTV را رونمایی کرد. این تلویزیون صفحه‌نمایش مات دارد که برای نمایش آثار هنری و عکس‌ها طراحی شده است و در مواقع بدون استفاده، می‌تواند با سایر قاب‌های عکس و دکوراسیون داخلی تطبیق پیدا کند.

تلویزیون هایسنس canvastv در حالت قاب عکس

Hisense

CanvasTV ازنظر ظاهری به تلویزیون سامسونگ The Frame شباهت زیادی دارد، با این تفاوت که قیمت تلویزیون هایسنس صدها دلار ارزان‌تر است.

تلویزیون CanvasTV مانند The Frame به نمایشگر مات LCD از نوع QLED با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، حسگر RGB برای سازگاری با نور محیطی و صدای فراگیر ۲٫۰٫۲ کاناله مجهز است.

تلویزیون هایسنس canvastv در حالت قاب عکس نمایش اثر هنری

Hisense

CanvasTV آثار هنری پیش‌بارگذاری‌شده از سبک‌های انتزاعی و مدرن و رنسانس دارد و این امکان را می‌دهد که با زدن دکمه‌ی Art Mode در ریموت کنترل دستگاه، به‌جای آثار هنری، عکس‌های شخصی نمایش داده شوند.

بازده انرژی در CanvasTV جایگاه ویژه‌ای دارد. در حالت Art Mode، روشنایی نمایشگر به‌طور خودکار تنظیم می‌شود و حسگر نور برای کاهش شدید مصرف انرژی کاربرد پیدا می‌کند. تلویزیون از حسگر حرکت برای شناسایی افراد در اتاق برخوردار است که اجازه می‌دهد وقتی هیچ‌کس در اطراف نیست، خاموش شود.

هایسنس قابی چوبی همراه با CanvasTV ارائه می‌دهد؛ اما می‌توانید آن را با قاب سفید یا گردویی قابل‌تعویض که جداگانه عرضه می‌شود، جایگزین کنید. CanvasTV در اوایل تابستان برای خرید موجود خواهد بود.

قیمت تلویزیون جدید CanvasTV در اندازه‌های ۵۵ و ۶۵ اینچ به‌ترتیب ۹۹۹ و ۱٬۲۹۹ دلار تعیین شده است. در مقام مقایسه، قیمت تلویزیون سامسونگ مدل The Frame با ابعاد مشابه به ۱٬۴۹۹ و ۱٬۹۹۹ دلار می‌رسد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا