عمومی

نگاه نزدیک زومیت به X55 پرو ۲۰۲۴؛ شاسی‌بلند جدید چری با الهام از خودروهای گران‌قیمت‌تر

نگاه نزدیک زومیت به X55 پرو ۲۰۲۴؛ شاسی‌بلند جدید چری با الهام از خودروهای گران‌قیمت‌تر

چری در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو پکن، مدل فیس‌لیفت تیگو ۴ را معرفی کرد. این خودرو روی همان پلتفرم مدل کنونی ساخته شده و چری تنها به تغییرات ظاهری و اضافه کردن آپشن‌های بیشتر بسنده کرده است.

چری تیگو ۴ جدید که احتمالا با نام X55 پرو فیس‌لیفت در ایران عرضه می‌شود، در نمای جلو طراحی کاملا متفاوتی با مدل قبلی دارد و از چراغ‌ها و جلوپنجره‌ی جدیدی بهره می‌برد که آن را به خودروهای گران‌تری مثل تیگو ۷ پرو نزدیک کرده است.

نمای عقب خودرو چری تیگو ۴

عکاس: کیوان هندی / lastech

در نمای عقب شاهد چراغ‌های به‌هم‌پیوسته هستیم که ظاهر مدرن‌تری به کراس‌اوور جمع‌وجور چری بخشیده‌اند. نمای جانبی تغییرات قابل توجهی نسبت‌به مدل کنونی ندارد.

طراحی داخلی خودرو دست‌خوش تغییرات مهمی شده و شباهت بیشتری به مدل‌های گران‌تر چری پیدا کرده است. نمایشگر مخصوص راننده و نمایشگر مرکزی به‌صورت یکپارچه طراحی شده‌اند و کیفیت متریال داخلی بالاتر رفته است.

چری برای X55 پرو فیس‌لیفت آپشن‌های متنوعی در نظر گرفته است و آن را با تیپ‌های مختلفی عرضه خواهد کرد. X55 پرو فیس‌لیفت از همان پیشرانه‌ی ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مدل فعلی با ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد؛ این نیرو از از طریق گیربکس ۶ سرعته‌ی دوکلاچه‌ی جدید به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

پوشش نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴

مدل فعلی تیگو ۴ از گیربکس ۹ سرعته‌ی CVT استفاده می‌کند و به آپشن‌هایی از جمله کروز کنترل، سیستم تهویه‌ی دیجیتال و دوربین ۳۶۰ درجه مجهز است. خودرو جدید چری فعلا تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد.

نمایندگان lastech همچنان در نمایشگاه خودرو پکن حضور دارند. در ساعات و روزهای آینده منتظر گزارش‌های اختصاصی بیشتر باشید.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا