رمز ارز

نگاهی به مشارکت‌های جدید و استراتژیک تون؛ چرا قیمت TON همچنان درجا می‌زند؟

نگاهی به مشارکت‌های جدید و استراتژیک تون؛ چرا قیمت TON همچنان درجا می‌زند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت تون‌کوین (TON) در روزهای اخیر عملکرد جالب توجهی نداشته و در حال تثبیت بوده است. اما به نظر می‌رسد که تغییراتی در حال وقوع است. در حالی که قیمت TON ثابت مانده، حجم معاملات تون‌کوین به طور چشمگیری افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گلس (CoinGlass)، حجم معاملات تون‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته، افزایش قابل‌توجه ۱۷۰.۱۲ درصدی را تجربه کرده و به بیش از ۲۳۴ میلیون دلار رسیده است. این افزایش نشان‌دهنده رشد فعالیت در بازار و تغییر در احساسات معامله‌گران است.

به نظر می‌رسد معامله‌گران به تون‌کوین خوش‌بین شده‌اند و ارز دیجیتال بومی شبکه اوپن نتورک (The Open Network) توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. این بلاکچین غیرمتمرکز لایه ۱ اخیرا شاهد توسعه‌های مهمی بوده که منجر به افزایش قیمت تون‌کوین در گذشته شده است.

Ramzarz ۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!


شروع

برای مثال، بنیاد تون از راه‌اندازی پروژه تون تله‌پورت بیت کوین (TON Teleport BTC) خبر داده است. این پروژه به دنبال فراهم کردن انتقالات امن و کارآمد بین شبکه‌های بیت کوین و اوپن نتورک است. به عبارتی، هدف این پروژه، افزایش استفاده از بیت کوین در بخش امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) است.

همچنین، بلاکچین تون و موکاورس (Mocaverse) متعلق به شرکت انیموکا برندز (Animoca Brands) نیز برای آغاز یک همکاری استراتژیک به توافق رسیده‌اند.

این همکاری شامل یک سواپ توکن به ارزش ۲۰ میلیون دلار به منظور گسترش اکوسیستم و افزایش تعداد کاربران هر دو بلاکچین می‌شود. علاوه بر این، انیموکا برندز قرار است یک اعتبارسنج روی بلاکچین اصلی تون راه‌اندازی کند که به امنیت بیشتر این شبکه و تسهیل ادغام آن با سایر بلاکچین‌ها کمک خواهد کرد.

با وجود این توسعه‌ها، قیمت تون هنوز حرکت صعودی‌ای نشان نداده است. در حال حاضر، تون کوین با کاهش ۱.۵ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۷.۰۳ دلار معامله می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا