رمز ارز

نهنگ قدیمی اتریوم بعد از ۹ سال فعال شد! چه کسی پشت این آدرس مرموز است؟

نهنگ قدیمی اتریوم بعد از ۹ سال فعال شد! چه کسی پشت این آدرس مرموز است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای ارزهای دیجیتال شاهد رویداد جالب توجهی است. یک کیف پول اتریوم که از دوران پیش‌استخراج و تقریبا برای ۹ سال غیرفعال بود، دوباره فعال شده و باعث کنجکاوی و ایجاد گمانه‌زنی‌ها در میان فعالان این حوزه شده است.

بر اساس گزارش پلتفر تحلیلی Whale Alert، این کیف پول حاوی ۱۹۷ واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۶۲۲ هزار دلار آمریکا است. با توجه به اینکه در زمان استخراج اولیه، هر واحد اتریوم حدود ۰.۳۱ دلار معامله می‌شد، ارزش کل این تعداد اتریوم در آن زمان تنها حدود ۶۱ دلار بوده است.

جهش سرسام آور قیمت اتریوم در طول این سال‌ها، ارزش این کوین‌ها را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

پس از فعال شدن دوباره این کیف پول، گمانه‌زنی‌هایی در مورد هویت و اهداف صاحب آن، ایجاد شده است. برخی بر این باورند که صاحب کیف پول کلیدهای گم‌شده خود را پیدا کرده است.

همچنین، این احتمال وجود دارد که اقدام این نهنگ، یک تصمیم استراتژیک برای نگهداری اتریوم تا به امروز بوده باشد. ناشناس بودن این آدرس اتریوم، بر رمزآلودگی این ماجرا اضافه کرده و دقیقا مشخص نیست که چه دلیلی باعث فعال‌سازی ناگهانی این کیف پول شده است.

با این حال، بیداری ناگهانی این کیف پول می‌تواند یادآور این موضوع باشد که رویدادهای غیرمنتظره همیشه در دنیای ارزهای دیجیتال محتمل هستند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با ۳.۶۸ درصد افزایش به ۳۱۷۵ دلار رسیده است. در همین حال و با باز پس گرفتن سطح روانی ۳۰۰۰ دلار، منابع درون زنجیره‌ای از فعالیت یک نهنگ اتریوم دیگر گزارش می‌دهند.

این نهنگ غول‌پیکر از ۸ آوریل تاکنون ۱۲۷۳۸۸ اتر به ارزش ۴۰۵.۱۹ میلیون دلار را از بایننس و صرافی‌های غیرمتمرکز خریداری کرده که میانگین قیمت خرید آن، نزدیک به ۳۱۷۲ دلار بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا