رمز ارز

نهنگ‌ها همچنان در حال انباشت ریپل! هدف بعدی XRP چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پلتفرم ردیابی WhaleStats، در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال ریپل (XRP) یکی از ۱۰ دارایی برتر معامله‌شده توسط ۵۰۰ نهنگ بزرگ شبکه هوشمند بایننس (BSC) بوده است.
طبق گزارش‌ها، ریپل همچنین توانسته جایگاه چهارم برترین رمزارز خریداری‌شده توسط ۱۰۰ نهنگ بزرگ BSC را در یک هفته گذشته به دست آورد. بر اساس داده‌های موجود، XRP اکنون ۲٫۴ درصد از کل دارایی‌های این نهنگ‌ها را تشکیل می‌دهد.
داده‌های بایننس نیز این آمار را تأیید می‌کنند، به طوری که XRP به رتبه دهم دارایی‌های برتر از لحاظ حجم معاملات ۲۴ ساعته صعود کرده و بالاتر از رمزارزهای محبوبی همچون شیبا (SHIB)، کاردانو (ADA) و پالیگان (MATIC)، قرار گرفته است.
افزایش خرید ریپل توسط نهنگ‌ها و رشد حجم معاملات XRP پس از آن شدت گرفت که قیمت این ارز دیجیتال توانست پس از حدود ۲ ماه، سطح قیمتی ۰٫۴ دلار را پس بگیرد. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت XRP کمی کاهش یافته و در محدوده ۰٫۳۸۹ دلار معامله می‌شود، اما این ارز دیجیتال همچنان در ۲۴ ساعت گذشته، ۳٫۵ درصد و در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۳ درصد رشد دارد. ریپل اکنون در تلاش است تا کندل روزانه خود را برای نهمین روز متوالی به رنگ سبز ببندد.
به گفته تحلیلگران، در صورتی که ریپل موفق شود مقاومت ۰٫۴۱۶ دلار را پشت سر بگذارد، قیمت آن می‌تواند به بالاتر از ۰٫۴۲ دلار صعود کند. در مقابل، اگر قیمت این ارز دیجیتال به کمتر از ۰٫۳۸۰۲ دلار کاهش یابد، خرس‌ها می‌توانند آن را به سطح حمایتی ۰٫۳۷۳ دلار بازگردانند.

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا