رمز ارز

نهنگ‌ها برای خرید ارزهای دیجیتال بیشتر وام می‌گیرند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علیرغم کاهش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال، سه نهنگ بزرگ با استفاده از پروتکل‌های دیفای، در مورد اتریوم و بیت کوین، اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌هایی که از وبسایت تحلیل بلاکچین Lookonchain جمع‌آوری شده، این نهنگ‌ها مقادیر زیادی از اتریوم و رپد بیت کوین (WBTC) را به پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به منظور حفظ موقعیت‌های بلندمدت، واریز کرده‌اند. با استفاده از پروتکل‌های دیفای، نهنگ‌ها هر دو ارز دیجیتال ETH و WBTC را سپرده‌گذاری کرده و در ازای آن، استیبل کوین قرض گرفتند. پس از آن، استیبل کوین‌ها را به صرافی Binance انتقال دادند و از آنها برای خرید ETH و BTC بیشتر استفاده کردند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

باتوجه به اینکه قیمت ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر تحت فشار فروش قرار گرفته و کاهش یافته، به نظر می‌رسد که این راهبرد یک شرط‌‌بندی در مورد آینده ارزهای دیجیتال است. در یک مورد برای نمونه، شخصی در 24 ساعت گذشته مجموعاً 10100 اتریوم (به ارزش 18.81 میلیون دلار) را به پروتکل دیفای Morpho AAVE جهت سپرده‌گذاری واریز کرده و در ازای آن 11.5 میلیون دلار استیبل کوین وام گرفته و آن را به صرافی بایننس منتقل کرده است.
هنوز مشخص نیست که چه مقدار WBTC در این معاملات دخیل بوده، اما توییت‌های Lookonchain نشان می‌دهند که مقدار قابل توجهی از این ارز دیجیتال در معاملات دخیل بوده است. در هفته گذشته، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به ترتیب 8/8% و 10/4% کاهش قیمت داشته‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا