بازی

نمرات بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope منتشر شد – تکرار موفقیت نسخه اول

نمرات بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope منتشر شد – تکرار موفقیت نسخه اول

بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope تنها چند روز با انتشار فاصله دارد. اکنون نمرات این عنوان استراتژی تاکتیکال و دنباله نسخه اول که در سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوییچ عرضه شد منتشر شده‌اند و خبر از تکرار موفقیت بازی اول می‌دهند.

این عنوان انحصاری سوییچ توسط یوبیسافت پاریس و یوبیسافت میلان ساخته شده و همچون بازی اول، شخصیت‌های دنیای ماریو را در کنار ربیدهای فرنچایز Rayman قرار می‌دهد. Mario + Rabbids: Sparks of Hope اکنون از ۵۹ نقد ثبت شده در متاکریتیک توانسته امتیاز بسیار خوب ۸۶ را کسب کند. همچنین در اوپن‌کریتیک نیز از ۵۵ بررسی ثبت شده امتیاز ۸۶ به دست آمده و ۹۸ درصد منتقدان بازی را به گیمرها پیشنهاد داده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها

همانطور که از این امتیاز می‌توانید حدس بزنید، منتقدان رضایت بسیار زیادی از بازی داشته‌اند و آن را یک دنباله عالی توصیف کرده‌اند که در کنار حفظ تمام نقاط قوت بازی اول، آن‌ها را بیش از پیش بهبود می‌بخشد. سیستم مبارزات عالی و عمق بالای آن در عین سادگی، موردی است که تقریبا تمام منتقدان به آن اشاره کرده است. نسخه اول این سری یعنی Mario + Rabbids: Kingdom Battle یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای سال ۲۰۱۷ بود و همچنان جزو برترین عناوین انحصاری سوییچ محسوب می‌شود، پس جای خوشحالی دارد که دنباله آن نیز توانسته جادوی برادر بزرگش را تکرار کند.

برخی از نقدها و نمرات بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. برای مثال GamingBolt با نمره کامل ۱۰/۱۰ از این عنوان استقبال کرده است:

Mario + Rabbids Sparks of Hope یک قدم عظیم رو به جلو نسبت به نسخه اول است و با اعمال تغییرات و بهبودهای بزرگ، یک تجربه تاکتیکی عمیق و بامزه ارائه می‌دهد.

بازی Mario Rabbids Sparks of Hope

منتقد IGN با نمره ۹/۱۰ خود Sparks of Hope را دنباله‌ای عالی توصیف کرده که تمام مشکلاتش با نسخه اول را برطرف کرده است:

Mario + Rabbids: Sparks of Hope ایده‌های عالی Kingdom Battle برای مبارزات تاکتیکی را می‌گیرد و آن‌ها را به مسیری دیوانه‌وار می‌برد. شخصیت‌های مضحک آن همچنان می‌توانند از روی یکدیگر بپرند، اما اکنون آن‌ها از سیستم حرکتی مربعی سفت و سخت بازی اول خلاص شده‌اند و به لطف Sparkهایی که هر کدام قابلیت‌های جدید و همواره جالبی دارند، اکنون به طرز دلچسبی قابل شخصی‌سازی هستند. میان مبارزات می‌توانید در دنیاهای بزرگ و رنگارنگ نفس تازه کنید، پازل‌های ساده حل کنید و سعی کنید داستان عجیب و غریب بازی را هضم کنید. بازی کردن یک دنباله بلندپرواز که تمام مشکلات اصلی‌ام با نسخه اول را حل می‌کند بسیار خوشحال‌کننده است.

به عقیده سایت VGC این بازی جهش چندان بزرگی نسبت به نسخه اول ندارد، اما همچنان یک تجربه عالی است:

Mario + Rabbids Sparks of Hope گشت و گذاری پر از سرگرمی بوده و نشان می‌دهد وقتی نینتندو اسباب‌بازی‌هایش را با سایرین به اشتراک بگذارد چه اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. با اینکه بازی بزرگ‌ترین جهشی نیست که یک دنباله می‌تواند داشته باشد، اما موسیقی متن فوق‌العاده، گرافیک عالی و نویسندگی هوشمندانه آن را به یکی از بهترین بازی‌های امسال سوییچ تبدیل می‌کنند.

تنها دو نقد با نمره زیر ۸/۱۰ در متاکریتیک ثبت شده‌اند که یکی از آن‌ها برای The Guardian است. گاردین علی‌رغم رضایت زیاد از مبارزات بازی، از گشت و گذار و نویسندگی بازی انتقاد کرده است:

این یک بازی استراتژی واقعا عالی است که زیر لایه‌های سست و شکننده نینتندو پنهان شده است. برای مخاطبان جوان‌تر این شکایات احتمالا اهمیت نخواهند داشت، اما برای طرفداران بزرگسال نینتندو، داستان کم عمق، شوخی‌های بچگانه و دنیاهای ناامیدکننده قابل چشم‌پوشی نیستند، هرچقدر که مبارزات عالی باشند.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا