بازی

نمرات بازی Hogwarts Legacy اعلام شد

نمرات بازی Hogwarts Legacy اعلام شد

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر می‌شود و اکنون منتقدان نظر خود درباره این عنوان را اعلام کرده‌اند.

نسخه پلی استیشن ۵ بازی جدید دنیای هری پاتر (در هنگام نوشتن این خبر)، در متاکریتیک امتیاز بسیار خوب ۸۶ را براساس ۴۱ نقد دریافت کرده است. Hogwarts Legacy روی کنسول‌های جدید مایکروسافت نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس بازی تاکنون براساس ۱۲ نقد به امتیاز ۸۹ دست پیدا کرده است. در نهایت، نسخه پی‌سی این عنوان هم امتیاز ۸۳ را دریافت کرده است.

بازی نقش آفرینی

طبق نظر منتقدین، بازی همان چیزی خواهد بود که انتظار دارید. کاوش در دنیای هاگوارتز و دیگر نقاط این دنیایی جادویی به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شده و در مجموع با بازی بلندپروازی مواجه هستیم که اکثر اهداف خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. البته ظاهرا برخی افراد معتقدند که بازی بیش از حد بزرگ بوده و به همین دلیل برخی عناصر آن کمی نقص دارند.

مطلب پیشنهادی:۵ خط داستانی دنیای جادوگری هری پاتر که پتانسیل ساخت فیلم دارنداز فیلم‌های ورزشی تا تاریخی در دنیای هری پاتر
۵ خط داستانی دنیای جادوگری هری پاتر که پتانسیل ساخت فیلم دارند

در ادامه بخشی از نقدهای ثبت شده برای بازی Hogwarts Legacy را مرور خواهیم کرد.

وب‌سایت PlayStation LifeStyle با ثبت امتیاز ۹۰ به نسخه پلی استیشن ۵ این بازی در نقد خود توضیح می‌دهد:

Hogwarts Legacy همان بازی است که طرفداران هری پاتر از زمان انتشار اولین کتاب رویای آن را در سر خود داشتند. شما به عنوان یک دانش آموز وارد بازی می‌شود و می‌توانید به‌صورت آزادانه جایگاه خود را در دنیای جادوگری پیدا کنید. متاسفانه بزرگ‌ترین مشکل بازی این است که اغلب احساس می‌کنید در حال کاوش هستید.

IGN در نقد خود با ارائه استدلال زیر برای بازی به آن امتیاز ۹۰ را داده است:

تقریبا از هر نظر، Hogwarts Legacy همان بازی نقش آفرینی هری پاتر است که همیشه دوست داشتم بازی کنم. ماجراجویی جهان باز آن، تمام هیجانات و شگفتی‌های دنیای جادوگران را با شخصیت‌های جدید به‌یاد‌ماندنی، مبارزات چالش برانگیز و ظریف و یک داستان دانش آموزی فانتزی در دنیای هاگوارتز که به بهترین شکل ممکن ساخته شده، به تصویر می‌کشد که برای ساعت‌ها سرگرم‌کننده است.

بازی هری پاتر

در ادامه این نقد توضیح داده شده که بازی دارای مشکلاتی مانند داستان اصلی کم‌رنگ و تنوع کم دشمنان است، اما به هیچ‌وجه باعث نمی‌شوند تا تجربه آن خراب شود.

گزارش‌های قبلی درباره این بازی را می‌توانید از فهرست زیر بخوانید:

  • حجم بازی Hogwarts Legacy در پلی استیشن ۵ مشخص شد
  • تریلر زمان عرضه بازی Hogwarts Legacy منتشر شد [تماشا کنید]
  • ماجرای بایکوت بازی Hogw‌arts Legacy چیست؟
  • مشخصات موردنیاز Hog‌warts Legacy اعلام شد
  • هر آن‌چه که باید از بازی Hogwarts Leg‌acy بدانید

مطلب پیشنهادی:تمام دفعاتی که هری پاتر از طلسم‌های نابخشودنی استفاده کردو چرا این جادوگر جوان هیچوقت از طلسم مرگ بهره نبرد؟
تمام دفعاتی که هری پاتر از طلسم‌های نابخشودنی استفاده کرد


ویجی‌لاگ پلاس: خداحافظی با آنچارتد و تاریخ انتشار ماینکرفت لجندز

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گزارش صنعت بازی ایران در سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا